Avatar billede poulerikholm Nybegynder
22. august 2008 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne links. Vil have en eksekverbar fil.

Hej alle.
En af mine venner sidder med en version 2003 af Microsoft Outlook (ikke ekspress). Når at han har læst en mail og prøver at klikke på et link for at komme på et website så åbner den hver gang en open dialog med teksten "Find kædeoversigt" og har valgt at de eneste filer som kan vælges er af typen den beskriver som "eksekverbar filer (exe filer).

Han køre windows xp med SP3.

Jeg har prøvet at søge på google efter en løsning på hvordan at dette problem løses så han bare åbner linket, jeg kan ikke finde nogle reslutater som beskriver dette.
Avatar billede poulerikholm Nybegynder
22. august 2008 - 10:55 #1
Jeg glemte at sige at Trend Micro PC-cilin er installeret (men tror næppe den har noget at sige) og at windows firewall er slået fra.
Avatar billede poulerikholm Nybegynder
22. august 2008 - 10:58 #2
problemet løst.
Det var en fejl i instillingerne, jeg ved dog ikke helt hvilken da jeg ændrede flere af dem. Nogen til det ene og så tilbage igen.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 20:20 #3
Kan du fortælle hvilke indstillinger, du pillede ved? Jeg har lige fået det samme problem: kan overhovedet ikke åbne links i outlook express. En bekendt har fnisende skrevet, at jeg har nok ændret på "voksenindstillingen", hvordan jeg så sku være kommet til det.
GODT NYTLÅR ALLESAMMEN