Avatar billede henriksr Nybegynder
21. august 2008 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML email med embedde picture viser ikke billede

Hejsa,

Vi benytter en signatur i vores email. Alle email sendes som HTML format, og i signaturen indgår et billede der bliver embedded i en hver email der sendes.

hos en enkelt bruger vises billedet ikke når hun modtager email. I samme email vises billedet hvis hun logger på en anden computer, lige som jeg godt kan se billederne i mine email når jeg logger på hendes maskine.

Hvor i hendes user profile eller registry (current_user) kunne man være heldig at finde løsningen?

Der er 100 points til den der kan løse det.

Billedet er en lille gif fil af vores logo

mvh
Henrik
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2008 - 14:30 #1
Avatar billede henriksr Nybegynder
12. december 2008 - 10:45 #2
Lukker spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2008 - 11:37 #3
Må vi høre løsningen?