Avatar billede cyberioten Nybegynder
19. august 2008 - 13:25 Der er 1 kommentar

Supporteret CPU i Aopen PC

Hej,

Jeg har en Mediecenter med en Aopen ePC (epc945-m8) hvor jeg ønsker at opgradere processoren til en dual core, som i følge manualen er understøttet. Men jeg aner ikke, om det er alle dual core + core 2 duo som er understøttet...

Systemet er baseret på:
Processor Socket: LGA775 Socket
Chipset Type: Intel 945G Express
Data Bus Speed: 1066 MHz

Kan jeg købe en hvilke som helst dual core cpu, der understøtter LGA775 eller er det kun nogle specielle?

Hjælp !!!! (c:
Avatar billede cyberioten Nybegynder
19. august 2008 - 13:27 #1
Har ligge fundet en side på intel.com, hvor de skriver at chipset understøtter:

"Supports Intel® Core™2 Duo processor, Intel® Pentium® D processor, Intel® Pentium® 4 Processor with HT Technology and all other Intel® Pentium® processors and Intel® Celeron® processors in the LGA775 socket, with scalability for future processor innovations."

(se http://www.intel.com/Products/Desktop/Chipsets/945G/945G-overview.htm)