Avatar billede rosa Nybegynder
19. august 2008 - 11:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kamera - Hvordan sletter jeg hele softwaren

Jeg har slettet programmet til mit HPkamera. Men når jeg kører en søgning på det får jeg masser af programmer som er der stadig.
Hvordan får jeg de sidste med.Jeg vil slette softwaren for at sætte den ind igen p.g.a. at når jeg sætter billeder ind på computeren får jeg ikke det hele med. Så jeg vil lige prøve det for at se om fejlen ligger der før jeg køber nyt memorykard.
Er der nogen der kan hjælpe med at få de sidste programmer væk.
19. august 2008 - 14:55 #1
"...at når jeg sætter billeder ind på computeren får jeg ikke det hele med..." ikke forstået ???
Avatar billede rosa Nybegynder
19. august 2008 - 15:04 #2
Billederne er OK når jeg ser dem på kameraet, men når jeg sætter dem over på computeren via USB-stikler mangler der noget på nogen af billederne. Det nederste af billederne som regel, alt efter hvordan kameraet har vendt når jeg tog billedet.
Avatar billede rosa Nybegynder
19. august 2008 - 15:13 #3
Jeg spørger bare om hvordan jeg får det sidste af softwaren til kameraet væk. Hvis jeg bare kan nøjes med at geninstallere HP-cden og problemet så er løst slipper jeg jo for at købe et nyt memorycard.
19. august 2008 - 15:25 #4
1) Er billederne hele ved vist på selve Kamera ?
2) Hvordan overføre du billederne/filerne fra Kamera til putter - selvf. via USB kabel - men hvilken software ?
3) Har du mulighed for bruge en løs memorycard reader istedet for via Kamera (som jeg har forstået det?)
Avatar billede rosa Nybegynder
19. august 2008 - 15:44 #5
1) Ja
2) HP Image Zone software
3) Nej jeg skal have et andet memorycard som jeg sætter i selve kameraet, men jeg ved jo ikke om det er memorycardet det er galt med, så jeg kan vel prøve at sætte softwaren i igen. Men det virker bare som om den ikke er helt slettet.
19. august 2008 - 16:55 #6
Du burde kunne se Kamera's filer direkte via Stifinder/Denne Computer. Og _den_ vej overføre/copy filerne til relevant sted...

Det er bare for at dele problemet på midten:

Kamera
Memorykort
Overførsel til PC
Visning på PC (PS: Hvordan 'viser' du billederne/filerne på PC'en ?)
Avatar billede rosa Nybegynder
20. august 2008 - 11:45 #7
Jeg har sat HP softwaren ind igen. Resultatet er det samme, med nogle af billederne der ikke kommer det hele med af. Jeg har også sat billederne ind på min søns computer, med samme resultat, så det kunne tyde på at det er kameraet det er galt med. Det er de samme billeder det er galt med hver gang. Tror du det kan være memorykortet der er i stykker så.
Jeg bruger Windows billed- og faxfremviser til at se billederne med.
20. august 2008 - 20:16 #8
_Kan_ forestille mig at memorykortet er for 'langsomt' til hvad kamera forventer ?

1) Prøv med et andet memorykort
2) Prøv kortet på et andet system/kamera
Avatar billede rosa Nybegynder
23. august 2008 - 07:43 #9
Tak for svaret. Jeg prøver at spørge i fotoforretningen om et nyt memorykort kan hjælpe. Hvordan skal jeg sætte point ind og godkende svaret.
23. august 2008 - 12:41 #10