Avatar billede recryl Nybegynder
18. august 2008 - 17:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Ical synkronisering af andres kalendere?

Hej Eksperter!

Jeg bruger iCal som kalender, men er det muligt at synkonisere kalenderen med andre personers iCal? Det kunne være fedt at have adgang til min kærestes kalender når man skal planlægge, men kan det ordnes så hendes kalender også bliver automatisk synkroniseret ind i min iCal? Evt. vha et program, MobileMe eller...?
Avatar billede straszek Praktikant
18. august 2008 - 17:52 #1
mobilme er jo som skabt til formålet, men ret dyrt. Et billigt (gratis) alternativ er http://icalx.com/, her kan du publicere din kalender som andre så kan have abonnement på

Søren
Avatar billede recryl Nybegynder
18. august 2008 - 18:15 #2
Tak for svar :)

Jeg har ikke helt besluttet mig for om jeg skal fortsætte med mobileme efter den gratis prøvetid udløber. Jeg er klar over at man med mobileme kan synkronise sin egen kalender mellem platformene, men er det på den måde også muligt at synkronisere andres kalendere?

Icalx lyder godt, men det ser ud til at man manuelt skal publicere og downloade kalenderen for hver ændring, så det lyder egentlig lidt besværligt. Er det rigtigt forstået?
Avatar billede sd8220 Seniormester
18. august 2008 - 19:03 #3
Hejsa

Nej icalx fungerer helt automatisk ,-) Jeg bruger det i stor stil til at holde flere af mine kalendere i synk.

God fornøjelse.

/Sebastian
Avatar billede recryl Nybegynder
18. august 2008 - 20:03 #4
Fedt :) Hvis I vil være rare at lægge et svar, får I lige 15 point hver :)
Avatar billede recryl Nybegynder
26. august 2008 - 23:11 #5
sd8220 og straszek, hvis I lægger et svar vil jeg gerne lige lukke tråden :) Mange tak for hjælpen.
Avatar billede straszek Praktikant
27. august 2008 - 07:47 #6
kommer her
Avatar billede sd8220 Seniormester
27. august 2008 - 08:51 #7
kommer her.
takker ;-)