Avatar billede clansite.dk Nybegynder
17. august 2008 - 21:40 Der er 2 kommentarer

Afspille ISO på TV ?

Hejsa folkens,

Jeg er af den gamle skole, som tager backup af alle mine DVD'er, og de bliver jo lavet om til en ISO fil.
Dem smider jeg på mine eksterne harddiske, og så kan jeg altid se dem derfra.

Men hvad nu hvis at jeg vil have en smart, billig og nem måde at se dem på mit TV?
Findes der en afspiller, som kan afspille ISO via Netværk, eller en box hvortil man kan tilslutte en ekstern harddisk - eller er det virkelig en bærbar der vil være billigst?

Håber I kan komme med forslag..
Avatar billede snokey Nybegynder
19. august 2008 - 08:41 #1
Ville nok bare bruge fantomcd til at åbne dine iso filer og så smide et kabel mellem pc og tv.
Avatar billede clansite.dk Nybegynder
20. august 2008 - 14:16 #2
Mjah, jeg håbede på at der var en lidt bedre løsning.

Hvad med sådan noget som PS3, kunne man installere noget mediacenter på den, som understøtter ISO ?
Det er mest fordi at jeg vil undgå så mange kabler, og synes at det er lidt besværligt at købe en bærbar blot for det.