Avatar billede woller Nybegynder
16. august 2008 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til valg af acces point

hej,

jeg leder efter et program til valg af acces point... normalt vælger min computer jo det acces point som er tættest på men jeg vil gerne have mulighed for selv at vælge vilket acces point jeg går på... jeg ved det er muligt med ibm men kan man få et program som også kan gøre det på en dell?

Woller
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
17. august 2008 - 13:25 #1
Det afhænger (så vidt jeg ved) af hvilken Dell-model du har, om der er sådan noget software til den. Hvad hvis du kigger på Dell's website?
http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=dk&l=da&s=gen

//Anders
Avatar billede woller Nybegynder
17. august 2008 - 16:06 #2
har jeg gjort tidligere men der er ikke lavet noget.. men det behøver da ikke at være dell der har lavet det... jeg vil være tilfreds med alt der gir mig den funktion :)
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
17. august 2008 - 16:16 #3
Og det er ikke tilstrækkeligt og åbne det almindelige vindue i Windows, hvor du kan se tilgængelige netværk, og så vælge det ønskede net?

//Anders
Avatar billede woller Nybegynder
18. august 2008 - 07:45 #4
nope :( det er et netværk med 20+ acces points hvor der nogle gange er porblemer med nogle af dem pga det ikke lige er førsteklasses hardware så hvis jeg selv kunne vælge hvad jeg gik på ville det være nice...
Avatar billede woller Nybegynder
28. marts 2009 - 15:58 #5
lukker ^^