Avatar billede woller Nybegynder
16. august 2008 - 20:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lenovo R61 SATA Driver (slipstream)

Hej,

jeg har en R61 som jeg har et lille problem med jeg skal have XP PRO til den og der er ikke drivers til dens sata disk på min cd så jeg vil gerne have slipstreamet den med en sata driver men jeg har ikke været i stand til at finde den :( nogen der har mere held

Woller
Avatar billede off-line Nybegynder
16. august 2008 - 21:04 #1
Programmet nLite skulle kunne klare det.
http://www.nliteos.com/nlite.html
Avatar billede woller Nybegynder
16. august 2008 - 21:58 #2
men det hjælper mig jo ikke så meget... jeg skal jo stadigvæk finde en driver til den...
Avatar billede haverslev Novice
16. august 2008 - 21:59 #3
Avatar billede off-line Nybegynder
16. august 2008 - 23:35 #4
Næh, jeg skulle have læst spørgsmålet bedre:)
Avatar billede woller Nybegynder
28. marts 2009 - 16:03 #5
lukker^^
Avatar billede haverslev Novice
28. marts 2009 - 16:09 #6
Du skal lige skrive løsningen, det er IKKE nok at blot skrive "lukket"
Avatar billede haverslev Novice
28. marts 2009 - 16:16 #7
Du skulle, da mit link blev lagt  d. 16. august 2008 kl. 21:59:31
kunn hente en sata driver derfra!

Linket er dog blevet flyttet i mellem tiden, og ligger nu her:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-67856.html

Driver:
Intel Matrix Storage Manager
Avatar billede woller Nybegynder
28. marts 2009 - 23:34 #8
sorry^^ opgav det da jeg efter at have brændt tre cd'er stadig ikke fik det til at virke.. og da computeren tilhørte en fra min skole som godt kunne leve med at køre med vista ultimate endte det bare med at jeg gav ham en opgradering til det istedet
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 07:38 #9
Aha, så fik du jo svar på dit spørgsmål:
"...sata driver men jeg har ikke været i stand til at finde den :( nogen der har mere held "

Så var det jo ikke dig der skulle lukke ved at tage points tilbage.
Og hvis du tillige havde skrevet herind en dag eller 2 efter, så kunne du have fået en vejledning i slipstreaming, dem har jeg lavet flere af og der ligger bla andet et skriv her:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no12