Avatar billede hekkem2 Nybegynder
15. august 2008 - 09:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Links i Signaturen

Jeg har problemer med at links i signaturen viser sig som følgende:

{ HYPERLINK "mailto:xxx@xxx.xxx.dk" /o}
{ HYPERLINK "blocked:http//xxx.xxx.dk" /o}

xxx.xxx.dk er selvfølgelig rigtige adresser.

Skrives en adresse i tekstfeltet, så er der ingen problemer, og linket vises som vanligt.

Spørgsmålet er så om hvorledes man kan unblocke disse links og få dem fremvist med den normale link adresse.
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
18. august 2008 - 14:02 #1
anyone?
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
19. august 2008 - 09:16 #2
ingen der kan hjælpe?

Sidste chance i dag..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. september 2008 - 22:33 #3
Dem jeg har i min egen Outlook signatur er blot helt flad tekst, som Outlook efter vanlig stil konverterer til et link (blå med streg under, og til at klikke på).

Så noget kunne tyde på at din signatureditor har misforstået et eller andet...
Avatar billede kampvogn Nybegynder
02. september 2008 - 16:30 #4
har du prøvet at lave din signatur i et word dokument og copy/paste det over i Outlook, sådan gør jeg og det virker
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
03. september 2008 - 16:09 #5
Har jeg prøvet og det virker ikke. Har reinstalleret officepakken i stedet. Det virker nu
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
03. september 2008 - 16:09 #6
Har jeg prøvet og det virker ikke. Har reinstalleret officepakken i stedet. Det virker nu
Avatar billede rocky Nybegynder
04. november 2008 - 15:11 #7
Havde samme problem, løste det ved at følge dette:

This happens when you have Word as the email editor and configured it to show Field Codes. To disable this;

Outlook/Word 2003 and previous;
While composing choose Tools-> Options-> tab View-> section Show and uncheck the option “Field codes”

Outlook 2007;
Press the Office logo in the left upper corner-> Editor Options-> Advanced-> section “Display e-mail content” and uncheck the option “Show field codes instead of their values”