Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 18:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde WPA kode, uden at ændre den?

Hej Eksperter..

Jeg sidder med et lille problem.. Hos min kæreste har de en linksys wgr614v5 stående, så hendes stationære kan være på med kabel og resten kan være på via det trådløse.

Nu har vi så det problem at der er ikke nogen der har WPA koden længere, og det er en anden der har sat det op for dem. De vil ikke have jeg ændrer WPA koden, da hendes stedfar godt kan komme på, koden er gemt på hans computer, men lige som i routeren er den skjult med *'er..

Er der nogen som helst måde jeg kan finde denne kode, uden at ændre den? Jeg har adgang til routeren.

Håber på et hurtigt svar.
Avatar billede human Nybegynder
14. august 2008 - 18:37 #1
nej
Avatar billede jhkl Nybegynder
14. august 2008 - 18:45 #2
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 19:30 #3
jhkl, lækkert program, men computeren der har koden, bruger ikke windows inbyggede program til trådløst netværk, men Netgear Smart Wizard. Kan man på nogen måde hive informationerne ud af det program? Har kigget i registrerings databasen og i program mappen, dog uden noget resultat, men den gemmer vil informationerne et eller andet sted?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 20:11 #4
Fandt selv et program: ShowPW

http://www.scalabium.com/showpw.htm
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 20:12 #5
jhkl smid et svar så får du en lille bid af kagen..