Avatar billede andy17 Nybegynder
14. august 2008 - 17:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Form check

Hey!

Jeg har et lille problem som jeg ikke orker at regne ud selv. :P

Jeg tjekker nogle ting med JavaScript før jeg lader en person oprette sig som bruger. Hvis der er noget galt, så kommer der en popup. Mit lille problem er så, at at der altid kommer to popups, altså bliver mine funktioner kørt to gange.

Koden kan I finde ved at højreklikke og vælge vis kode på følgende side:

http://menu.jokeheaven.eu/register.php

Jeg forestiller mig, at det er piece of cake for nogle der har lidt mere styr på JS end mig.

På forhånd tak! :)
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2008 - 21:24 #1
<ole>

Det giver slet ikke mening at forsøge at validere forms under XHTML. Det - og så meget andet - kan du kun gøre under HTML  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede andy17 Nybegynder
15. august 2008 - 17:38 #2
Har regnet det ud. :P
Avatar billede olebole Juniormester
17. august 2008 - 00:43 #3
- ikke udfra din kode at dømme. Det kan som sagt ikke lade sig gøre under XHTML  =)