Avatar billede rones Nybegynder
13. august 2008 - 16:06 Der er 3 kommentarer

Optage med TV tuner

Hey, har lige et par spørgsmål ang. optagelse med TV tuneren (Hauppauge WinTV-PVR-150 TV/FM).

1. Vil computeren optage et program, hvis computeren er gået i dvale?

2. Jeg går ud fra, at man skal have medie-centret åbent, for at den automatisk begynder at optage?

Mange tak, er en noob til det her.. Så hvis der er andre gode ting at vide, må I meget gerne komme med dem. (Har desuden Vista).
Avatar billede rones Nybegynder
13. august 2008 - 16:12 #1
3. Kan desuden ikke finde radioen.. Hvor får jeg gang i den henne? :O
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. august 2008 - 18:10 #2
2. man behøver ikke at have mediacenter åbent - der popper en besked op i systemtray med "klovn optages på tv2" eller noget i den stil...
Avatar billede rones Nybegynder
13. august 2008 - 23:13 #3
Okay, takker.

Nogen der kan svare på de 2 andre spørgsmål?