Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
13. august 2008 - 10:05 Der er 6 kommentarer

Hvordan linker jeg i cs3

Hejsa

Jeg har et topbanner som jeg har importeret til flash cs3 på dette vil jeg have lavet et link så man altid kan komme til forsiden når man trykker på dette..meeeen suk kan ikke hitte ud af det ;0)...kan nogen hjælpe...som sagt flash cs3 jeg sidder med
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2008 - 01:28 #1
Hvordan er din side bygget op?
Er det hele Flash og er det her du vil til forsiden?
Har du Flash som banner i toppen, og resten i HTML?
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
08. september 2008 - 09:03 #2
flash banner i toppen og jeg vil gerne have en detaljeret beskrivelse af hvordan jeg gør det , hvis det kan lade sig gøre ;0)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2008 - 13:43 #3
Okay så forstår jeg det som om at du har et banner lavet i flash i toppen, og resten er html, og du ønsker så at den skal loade en hel side per skift, eller via. iframe/frame?
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
21. oktober 2008 - 11:31 #4
Jeg ønsker at top banner skal gå til forside når man klikker på det ..kan du hjælpe ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 12:34 #5
Altså den skal gå til www.domaine.dk når du klikker på banneret?
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
22. oktober 2008 - 13:53 #6
yepper ...tryk på topbanner og man kommer til forside = index.asp