Avatar billede moeller86 Nybegynder
12. august 2008 - 19:52 Der er 4 kommentarer

Køb af bærbar

Hej allesammen

Jeg har kig på den her bærbar, men kender ikke så meget til computere, slet ikke når det gælder grafikkort?

Skulle gerne kunne spille spil på den.

Kan i hjælpe mig, hvad siger i til den?

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902750
Avatar billede japping Nybegynder
12. august 2008 - 19:58 #1
Du skal fortælle lidt mere om, hvad det er for nogle spil du vil spille på den. Krævende spil kan kun spilles optimalt på en stationær pc.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2008 - 20:07 #2
En udmærket all-round maskine, men forvent ikke at spil vil kunne køre særligt godt.

Du skal regne med 8-10 K for en notebook der kan spilles på.
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
17. august 2008 - 20:36 #3
Hvis du vil game så skal du have en stationær og du kan få en rigtig vild en for 8-10k hvorimod for den samme pris på en bærbar så får du slet ikke det samme.

Desuden er køling et stort problem i alle bærbare.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2008 - 21:07 #4
NU er det ikke samme komponenter der sidder i an bærbar som i en stationær, så den med kølingen skal tages med et gran salt...