Avatar billede xander_cage Nybegynder
11. august 2008 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl med betalings modul oscommerce

Hej

Jeg er i gang med at lave en webshop.
Har snakket med epay om at benytte deres betalingsmodul.

Har også fået installeret det men der opstår en fejl.

Bruger deres relay script så vi kan benyyte os af deres SSL forbindelse.

Er der nogen der gider at se på det??

Der skal oprettes en bruger derinde og der skal købes noget før man ser fejlen. Men bare rolig. Aftalen med epay er ikke gennemført.
Fejlen opstår i det vindue hvor der skal indtastes kort oplysninger. Teksetn er meget mørk og siden bliver trukket helt til venstre. Men det ser man når man er på siden..

Mange tak
Avatar billede xander_cage Nybegynder
11. august 2008 - 13:35 #1
Hov glemte det vigtigste..
www.shop365.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
11. august 2008 - 21:21 #2
"Problemet" bunder i, at deres relay-gateway parser din side og forsøger at vise betalingsformularen i dit design.
Denne parsing foregår imidlertid kun ved at kopiere og ændre i html-filen, der returneres ved et simpelt GET kald på en specifik side på din shop, samt en kopi af de benyttede billeder (så disse dækkes under SSL-forbindelsen).

Hvis du viser kilde for betalings-formular siden, kan du se at stier til billeder er ændret til en sti på deres server. Stier til CSS-filer ændres dog ikke, hvorfor den ikke kan finde CSS-filen.

Tilføjer du et base-tag til siden, kan du tvinge den til at kunne finde dit domæne. Dette skaber dog problemer med hensyn til SSL-forbindelsen (men bestemt en løsning, hvis du også selv har SSL).

Alternativt skal du på siden du lader dem parse, kopiere alt dit CSS ind i en <style>...</style> -blok.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. marts 2009 - 19:47 #3
Har du fået det til at virke?
Avatar billede xander_cage Nybegynder
16. marts 2009 - 00:07 #4
Gud at jeg stadig har denne tråd åben..

Ja det har jeg. Takket være dig.
Læg et svar.. :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. marts 2009 - 07:40 #5
:)