Avatar billede broj16 Nybegynder
11. august 2008 - 13:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Formattering af acer bærbar Travelmate 7320

Hej jeg skal formatere min bærbar men aner ikke hvordan, jeg har ikke fået nogen cd'er med den.
Avatar billede bdf Mester
11. august 2008 - 13:29 #1
Avatar billede peet-49 Novice
11. august 2008 - 13:48 #2
Tryk F11 under opstart, så startes recovery
Avatar billede john0000 Nybegynder
11. august 2008 - 13:51 #3
Jeg ved ikke hvordan det er på Travelmate, men jeg har en Acer Aspire 9410, og der skal man trykke på <Alt> + <F10> når Acer logoet vises, så kommer man ind i gendannelsesmenuen. Men det står beskrevet i brugervejledningen.
Avatar billede osigaard Nybegynder
11. august 2008 - 14:07 #4
Se i din Brugerhåndbog, da du ikke mkar nogen CD, kan du jo ikke formatere din systemdisk, men du kan genskabe den til fabriksindstillingerne, altså som den var, da den forlod fabrikken.
Det gør du således:
Inden du udfører en gendannelse, skal du kontrollere BIOS-indstillingerne.
1. Kontroller, om funktionen Acer disk-to-disk recovery er aktiveret eller ej.
2. Sørg for, at indstillingen D2D Recovery under Maim er Enabled.
3. Afslut BIOS programmet, og gem ændringerne. Systemet genstarter.
Tryk på <F2> under opstart for at starte BIOS programmet.
Sådan starter du gendannelsesprocessen.
1. Genstart systemet.
2. Mens Acer-logoet vises, tryk på <Alt>+<F10> samtidig for at få adgang til gendannelsesprogrammet.
3: Oplysninger om systemgendannelse finder du i vejledningen på skærmen.
Avatar billede peet-49 Novice
11. august 2008 - 16:01 #5
ALT+F10 er rigtigt, F11 er til HP
Avatar billede broj16 Nybegynder
11. august 2008 - 23:12 #6
hvordan giver man point her? jeg vil gerne give til osigaard? Tak for hjælpen til alle :)
Avatar billede osigaard Nybegynder
12. august 2008 - 12:55 #7
Det gør du ved at acceptere dette svar.
Du gør således: accepterer mit svar, ved at markére mit navn (i boksen som fremkommer nederst til venstre) og derefter klikke på "Accepter"
Avatar billede bdf Mester
12. august 2008 - 13:13 #8
osigaard
så skal du jo også afgive et svar og ikke en kommentar? :)
Avatar billede osigaard Nybegynder
12. august 2008 - 13:25 #9
Det gør du ved at acceptere dette svar.
Du gør således: accepterer mit svar, ved at markére mit navn (i boksen som fremkommer nederst til venstre) og derefter klikke på "Accepter"
Det var så svaret:-)
Avatar billede broj16 Nybegynder
12. august 2008 - 17:21 #10
tak