Avatar billede iceb1977 Nybegynder
11. august 2008 - 12:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Uploade 100mb til backup

Hej

Jeg er på udkig efter en file storage tjeneste ligesom
yahoo brifcase. Her får man

20 mb file storage
multifil upload ( flere filer kan lægges op på en gang )
begrænsning på 5 mb pr fil
ingen expire på filer eller på kontoen ej heller v. inaktivitet.

Jeg har prøvet at finde samme muligheder på engelske og danske
hjemmesider men kan ingen finde.
De eneste jeg har fundet koster noget og det gør yahoo ikke.

Jeg er dog kun interesseret i en serive med 10 mb max filstørrelse.

altså det jeg vil ha er :
10 min. 10 mb max fil størrelse
min. 100 mb plads i alt
ingen sletning af mine filer v.inaktivitet.

Hvor kan jeg finde sådan en service ?

iceb1977
Avatar billede leif Seniormester
11. august 2008 - 13:01 #1
Hvorfor skal ALT være gratis ?

Husk at hvis du ikke betaler kan du IKKE stille krav, betal og du kan stille krav.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. august 2008 - 13:06 #2
Hvis man tilbyder det free og ikke sletter ved inaktivitet, så må man da være bindegal :)
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
11. august 2008 - 13:07 #3
ok så jeg vil gerne betale for den.
Synes bare det er underligt det kun er
yahoo der kun stiller en gratis service til
rådighed.

Hvilke belingssteder kan I anbefale mig?

iceb1977
Avatar billede leif Seniormester
11. august 2008 - 13:13 #4
Reelt så kan du jo bruge et FTP/Webhotel eller skal det fungere som noget automatisk backup ?
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
11. august 2008 - 14:03 #5
Nej ikke automatisk .
Det jeg søger ER også et slags webhotel men med
den funktion at jeg som på yahoo brifcase kan se all filer og
foldere og kan
1. åbne dem online
2. gemme dem fra webhost og til min egen pc hvis jeg har
fået min pc ædt op af vira angreb osv og har måttet formatere det hele.
3. backup programmet skal ligge online så jeg ikke bliver nødt til at
downloade en klient men kan logge direkte ind og læse og afspille mine
filer online.

iceb1977

Avatar billede iceb1977 Nybegynder
12. august 2008 - 04:45 #6
Ingen der har nogle betalings alternativer til yahoo brifcase
fil storage ?

iceb1977
Avatar billede leif Seniormester
12. august 2008 - 07:55 #7
Jeg kender ikke nogen færdig lavet med de funktioner du ønsker, det kan sikkert laves i noget PHP eller ASP. Jeg kender kun backup løsninger, men der kan du ikke redigere i filerne online.
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
12. august 2008 - 08:18 #8
Det er heller ikke vigtigt at man kan redigere filerne online.
Det vigtige er at man kan lægge filerne på uden at de bliver
slettet pga inaktivitet x antal dage senere.....
At man kan se en oversigt over hvilke filer der er i hvilke
mapper og hvilke typer de filer er.
At man online uden at downloade noget kan downloade og uploade filer
og at man kan uploade fulde foldere med alle filer på en gang.

Disse ting er meget vigtigere.

KAn I finde nogle sider med disse ?

iceb1977
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
13. august 2008 - 08:33 #9
nå ingen svar så lukker jeg ned
jeg har selv fundet svaret på nettet.
Avatar billede leif Seniormester
13. august 2008 - 09:17 #10
Hvad var svaret så ?