Avatar billede hkprofil Forsker
11. august 2008 - 11:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse i Vista

Hver gang jeg åbner min PC, får jeg følgende fejlmeddelelser:
"Start Advanced Video FX Engine Application er holdt op med at fungere.
Er der nogen der kan hjælpe mig med en ikke alt for kompliceret løsning på problemet?
Avatar billede j3ppah Novice
11. august 2008 - 11:41 #1
altså, det tyder jo utroligt meget på at du har installeret et program der hedder Advanced Video FX Engine, eller også er det din grafik driver, du lige skal have geninstalleret...
Avatar billede hkprofil Forsker
11. august 2008 - 11:53 #2
Det seneste prg jeg har installeret er: Photoshop Elements 6? Hvordan kan man nemt geninstallere sin grafikdriver?
Avatar billede j3ppah Novice
11. august 2008 - 12:54 #3
Hvad for en computer / grafik kort har du ?
Avatar billede hkprofil Forsker
11. august 2008 - 13:22 #4
Medion MD8824. Intel Core 2 Duo processor E4300 med grafikkort: NVIDIA GeForce 8400 GS med HDMI Interface og understøttelse af Microsoft DirectX 10
Avatar billede moenbo Nybegynder
12. august 2008 - 17:58 #5
Prøv at lave en gendannelse af computeren, til før du installerede det sidste program
Avatar billede j3ppah Novice
13. august 2008 - 08:35 #6
http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us

så finder den selv nyeste driver...
Avatar billede hkprofil Forsker
13. august 2008 - 11:02 #7
PYH! jeg fulgte linket og VUPS lagde den min PC'er ned. Jeg er endelig kommet op igen vha Opstart CD og er nu ved at lave en diskfragmentering - ved ikke om det skulle hjælpe? men lige nu kører systemet meget "tungt".
Avatar billede j3ppah Novice
13. august 2008 - 11:11 #8
øhhh... hvad ?
Avatar billede hkprofil Forsker
13. august 2008 - 11:24 #9
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg måtte altså finde Recovery Disc frem, og kan heldigvis komme ind i Windows igen. Nu ved jeg ikke om jeg skal prøve linket igen?
Avatar billede j3ppah Novice
13. august 2008 - 11:26 #10
ved ikke lige hvad du har lavet men tvivler på en driver fra nvidia, fucker din computer op... prøv lige igen, du kan jo altid tage en recovery igen
Avatar billede hkprofil Forsker
30. oktober 2008 - 09:33 #11
hej moenbo. En systemgendannelse hjalp mig. Send venl. svar!
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2010 - 16:10 #12
Send venligst svar!!!!
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 08:41 #13
SVAR