Avatar billede nekkos Nybegynder
10. august 2008 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Ati A9250 GE

Hej alle.

Jeg havde et grafikkort i min computer, ATI 9550, 128 mb. Men når jeg spillede eve, kunne det ikke rigtigt følge med. Jeg har så forsøgt mig med et andet, ATI A9250 GE, 256 mb.
Jeg fik det også installeret fint og hentede nye drivere fra deres hjemmeside. Jeg kører iøvrigt med en Fujitsu 17" fladskærm.
Det virker upåklageligt, men det er som om at teksten står og svømmer lidt på skærmen og også hvis jeg åbner et spil.
Jeg har prøvet at gå i kontrolpanel/skærm og vælge effekt clear type, men det hjalp ikke.
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt ?

Nekkos
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2008 - 21:55 #1
Lav lige et screenshot og post på peecee.dk
Avatar billede nekkos Nybegynder
11. august 2008 - 11:53 #2
Du vil ikke kunne se noget på et screenshot. Det er lige som om, at tekst står og rykker hurtigt 1 mm til højre og venstre, sådan lidt hurtigt
11. august 2008 - 21:05 #3
(Prøv på en anden SKÆRM ?)