Avatar billede stewen Praktikant
10. august 2008 - 19:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hijack this - hjælp

Hej.. Jeg er gået i gang med at kigge på en halvgammel bærbar - men jeg er nu bange for at den er temmelig "beskidt" - er der nogen der vil kigge på en HiJack This Log?

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\WINDOWS\SmVwcGUgSmVuc2Vu\command.exe
C:\WINDOWS\System32\DVDRAMSV.exe
C:\WINDOWS\runservice.exe
C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\System32\00THotkey.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\System32\TFNF5.exe
C:\WINDOWS\System32\TPSMain.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-programmer\TFncKy.exe
C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
C:\WINDOWS\System32\ezSP_Px.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\SurfAccuracy\SAcc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPSBattM.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Network\ipnetwork.exe
C:\Programmer\webHancer\Programs\whsurvey.exe
C:\WINDOWS\nrhfw.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Belkin\F5D7011\Belkinwcui.exe
C:\Programmer\Kodak\KODAK Software Updater\7288971\Program\Kodak Software Updater.exe
C:\WINDOWS\system32\RAMASST.exe
C:\Programmer\Belkin\F5D7011\ChkDev.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\SLJ - HIJACKTHIS\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
O2 - BHO: RunBus Class - {4865F155-CE00-4E93-A414-147844D7C81A} - C:\WINDOWS\System32\tcblvuiz.dll
O2 - BHO: SelasI Class - {59F4F380-01A0-4083-9FA4-E3B827319F7E} - C:\WINDOWS\System32\vcbhjkon.dll
O2 - BHO: RieMon Class - {70F6A776-579A-4C95-BA88-134253907752} - C:\WINDOWS\System32\irsmkhwx.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: IRiras Class - {95C60327-8E17-44D6-98EB-7EB70CC606DD} - C:\WINDOWS\System32\iraswfxv.dll
O2 - BHO: WhIeHelperObj Class - {c900b400-cdfe-11d3-976a-00e02913a9e0} - C:\Programmer\webHancer\programs\whiehlpr.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [00THotkey] C:\WINDOWS\System32\00THotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [000StTHK] 000StTHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFNF5] TFNF5.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFncKy] TFncKy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LtMoh] C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TouchED] C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Drag'n Drop CD+DVD] C:\Programmer\Drag'n Drop CD+DVD\BinFiles\DragDrop.exe /StartUp
O4 - HKLM\..\Run: [ezShieldProtector for Px] C:\WINDOWS\System32\ezSP_Px.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [SurfAccuracy] C:\Programmer\SurfAccuracy\SAcc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MediaGateway] C:\Programmer\MediaGateway\MediaGateway.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power Scan] C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXCFCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCFtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IpNetwork] C:\Programmer\Network\ipnetwork.exe
O4 - HKLM\..\Run: [webHancer Agent] C:\Programmer\webHancer\Programs\whagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [webHancer Survey Companion] C:\Programmer\webHancer\Programs\whsurvey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [SWN2] C:\Programmer\Spyware Nuker\swnxt.exe /h
O4 - HKLM\..\Run: [Chckup] C:\WINDOWS\System32\Netverchk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ReJf5vH] C:\WINDOWS\nrhfw.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Belkin Wireless Utility.lnk = ?
O4 - Global Startup: Kodak EasyShare software.lnk = C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
O4 - Global Startup: KODAK Software Updater.lnk = C:\Programmer\Kodak\KODAK Software Updater\7288971\Program\Kodak Software Updater.exe
O4 - Global Startup: RAMASST.lnk = C:\WINDOWS\system32\RAMASST.exe
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE (file missing)
O10 - Hijacked Internet access by WebHancer
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
O16 - DPF: {33288993-5664-11D4-8B5B-00D0B73B3518} (ell Class) - http://www.easports.com/downloads/games/common/ieell.cab
O16 - DPF: {8FCDF9D9-A28B-480F-8C3D-581F119A8AB8} (MediaGatewayX) - http://static.zangocash.com/cab/180solutions/ie/bridge-c24.cab
O20 - Winlogon Notify: App Paths - C:\WINDOWS\system32\n2n6lc5s1f.dll (file missing)
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Command Service (cmdService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\SmVwcGUgSmVuc2Vu\command.exe
O23 - Service: DVD-RAM_Service - Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. - C:\WINDOWS\System32\DVDRAMSV.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Eastman Kodak Company - C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
O23 - Service: LicCtrl Service (LicCtrlService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\runservice.exe
O23 - Service: lxcf_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lxcfcoms.exe
O23 - Service: Network Monitor - Unknown owner - C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe
O23 - Service: Broadcom Wireless LAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
10. august 2008 - 19:47 #1
"temmelig "beskidt" - er mildt sagt...

Jeg vil sige det er en OMMMER !!!

[BearShare] er sansynligvis den store synder!!!

PS: En anden gang så skal hele loggen med - du mangler toppen.
PS[2]: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Avatar billede stewen Praktikant
10. august 2008 - 20:09 #2
LOL.. lidt glad for at du siger det, for min lillebror (hans computer), har aldrig troet mig, når jeg siger at han ikke bare skal installere til højre og venstre ;)

Nå men her er en OMMER:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\WINDOWS\SmVwcGUgSmVuc2Vu\command.exe
C:\WINDOWS\System32\DVDRAMSV.exe
C:\WINDOWS\runservice.exe
C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\System32\00THotkey.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\System32\TFNF5.exe
C:\WINDOWS\System32\TPSMain.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-programmer\TFncKy.exe
C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
C:\WINDOWS\System32\ezSP_Px.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\SurfAccuracy\SAcc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPSBattM.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Network\ipnetwork.exe
C:\Programmer\webHancer\Programs\whsurvey.exe
C:\WINDOWS\nrhfw.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Programmer\Belkin\F5D7011\Belkinwcui.exe
C:\Programmer\Kodak\KODAK Software Updater\7288971\Program\Kodak Software Updater.exe
C:\WINDOWS\system32\RAMASST.exe
C:\Programmer\Belkin\F5D7011\ChkDev.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\SLJ - HIJACKTHIS\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
O2 - BHO: RunBus Class - {4865F155-CE00-4E93-A414-147844D7C81A} - C:\WINDOWS\System32\tcblvuiz.dll
O2 - BHO: SelasI Class - {59F4F380-01A0-4083-9FA4-E3B827319F7E} - C:\WINDOWS\System32\vcbhjkon.dll
O2 - BHO: RieMon Class - {70F6A776-579A-4C95-BA88-134253907752} - C:\WINDOWS\System32\irsmkhwx.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: IRiras Class - {95C60327-8E17-44D6-98EB-7EB70CC606DD} - C:\WINDOWS\System32\iraswfxv.dll
O2 - BHO: WhIeHelperObj Class - {c900b400-cdfe-11d3-976a-00e02913a9e0} - C:\Programmer\webHancer\programs\whiehlpr.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [00THotkey] C:\WINDOWS\System32\00THotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [000StTHK] 000StTHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFNF5] TFNF5.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFncKy] TFncKy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LtMoh] C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TouchED] C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Drag'n Drop CD+DVD] C:\Programmer\Drag'n Drop CD+DVD\BinFiles\DragDrop.exe /StartUp
O4 - HKLM\..\Run: [ezShieldProtector for Px] C:\WINDOWS\System32\ezSP_Px.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [SurfAccuracy] C:\Programmer\SurfAccuracy\SAcc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MediaGateway] C:\Programmer\MediaGateway\MediaGateway.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power Scan] C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXCFCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCFtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IpNetwork] C:\Programmer\Network\ipnetwork.exe
O4 - HKLM\..\Run: [webHancer Agent] C:\Programmer\webHancer\Programs\whagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [webHancer Survey Companion] C:\Programmer\webHancer\Programs\whsurvey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [SWN2] C:\Programmer\Spyware Nuker\swnxt.exe /h
O4 - HKLM\..\Run: [Chckup] C:\WINDOWS\System32\Netverchk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ReJf5vH] C:\WINDOWS\nrhfw.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Belkin Wireless Utility.lnk = ?
O4 - Global Startup: Kodak EasyShare software.lnk = C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
O4 - Global Startup: KODAK Software Updater.lnk = C:\Programmer\Kodak\KODAK Software Updater\7288971\Program\Kodak Software Updater.exe
O4 - Global Startup: RAMASST.lnk = C:\WINDOWS\system32\RAMASST.exe
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE (file missing)
O10 - Hijacked Internet access by WebHancer
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=file:///C:\Programmer\TOSHIBA\Free Update Service\splash.html
O16 - DPF: {33288993-5664-11D4-8B5B-00D0B73B3518} (ell Class) - http://www.easports.com/downloads/games/common/ieell.cab
O16 - DPF: {8FCDF9D9-A28B-480F-8C3D-581F119A8AB8} (MediaGatewayX) - http://static.zangocash.com/cab/180solutions/ie/bridge-c24.cab
O20 - Winlogon Notify: App Paths - C:\WINDOWS\system32\n2n6lc5s1f.dll (file missing)
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Command Service (cmdService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\SmVwcGUgSmVuc2Vu\command.exe
O23 - Service: DVD-RAM_Service - Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. - C:\WINDOWS\System32\DVDRAMSV.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Eastman Kodak Company - C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
O23 - Service: LicCtrl Service (LicCtrlService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\runservice.exe
O23 - Service: lxcf_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lxcfcoms.exe
O23 - Service: Network Monitor - Unknown owner - C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\UAService7.exe
O23 - Service: Broadcom Wireless LAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe

--
End of file - 8829 bytes
10. august 2008 - 20:19 #3
Det jeg mener med en OMMMER er en komplet GENINSTALATION!!!

*** Det er du selv ude om !!! ***

Du har ikke opdateret dit Windows XP til ServicePack2 (SP2+SP3) + efterfølgende >100 opdateringer fra WindowsUpdate.
"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]":
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18812

Det er ikke så godt, for så er du ikke sikret mod mange af de vira, der suser rundt på nettet og kigger efter uopdaterede maskiner. Som du er et godt eksempel på !!!

DET ER EN OMMER !!!

http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation.htm +
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation-side2.htm +
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-opsaetning.htm

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=29193

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27627

http://www.eksperten.dk/artikler/1104
Avatar billede stewen Praktikant
10. august 2008 - 20:40 #4
ok - rolig nu.

Grunden til at den ikke har SP2+SP3 er udelukkende at maskinen ikke har været i brug i 2-3 år! (Så den burde måske have SP2 på..) Efter jeg har startet den op, har den ikke på noget tidspunkt har netadgang - så her er der ikke sket noget.

Således er alle de problemer der er med den, faktisk flere år gammel! Men ok, jeg må prøve en geninstallation inden jeg prøver andet.
Avatar billede stewen Praktikant
10. august 2008 - 20:40 #5
og tak for hjælpen iøvrigt :)
10. august 2008 - 20:59 #6
Der er >10 af linierne i din HiJackLog som er 'snavs' - incl [Bearshare]... og det er bare dem som der ka' se på den måde... Derfor...
Avatar billede stewen Praktikant
18. september 2008 - 07:04 #7
Vil du have point for input?
18. september 2008 - 22:36 #8
Ping...
(Det var et [svar]...)
18. september 2008 - 22:37 #9
Hvad endte det så med ?

[10/08-2008 20:19:54] ???
Avatar billede stewen Praktikant
19. september 2008 - 08:04 #10
Det endte med en REN gen-installation.... HARD WORK, men alt andet lige nok det letteste fsva den maskine. Nu kører den som en (GAMMEL) drøm ;)
19. september 2008 - 21:52 #11
(Håber så for dig at du har FULD WindowsUpdate + AVG8 på nu...)
Avatar billede stewen Praktikant
21. september 2008 - 00:41 #12
Du kan være helt rolig!! Når jeg gør en sådan maskine "klar", så mangler der ikke noget!!

SP3 + det løse + AVG 8...