Avatar billede gls Nybegynder
07. august 2008 - 19:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Godt og nemt program til lyd ?

Hej

Jeg har købt en USB-pladespiller og vil høre om der nogen der kender programmer til overførelse af lyd fra pladespiller til pc ?  (kender Audacity)
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. august 2008 - 19:52 #1
Goldwave!
http://www.goldwave.com/
Der er en fuldt ud virkende demo derinde.

Men jeg har nu selv brugt Audacity og det fungerede sådan set udmærket.

Hvis du tænker  på et, der er bedre til at fjerne støj osv. fra plader, så sig lige til. Jeg prøvede en del og fandt en, der var rimelig god (kan ikke lige huske navnet nu). Forvent dog ikke mirakler mht. støj-reduktion.
Avatar billede gls Nybegynder
07. august 2008 - 20:02 #2
Jeg starter på bar bund - hvilke af de to mener du er nemmest at bruge ?      (vil gerne se den med støj-red)
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. august 2008 - 00:47 #3
Ca. lige nemme. Men audacity er gratis... leder lige efter programmet, men hvis du kan leve med optagelsen UDEN støj-reduktion, så er det langt nemmest (og reultatet bliver aldrig perfekt).
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. august 2008 - 00:57 #4
Det var denne her:
http://www.magix.com/da-dk/se/audio-cleaning-lab/

Vist nok bare Deluxe udgaven (tror de er nogenlunde ens, men i den dyre får man også en lille forforstærker med)
Avatar billede gls Nybegynder
14. august 2008 - 07:47 #5
Mange tak  -  vil du have point  ?
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. august 2008 - 09:08 #6
Hvis du har haft gavn af det ;-)
Avatar billede gls Nybegynder
14. august 2008 - 09:30 #7
Det har jeg :-)