Avatar billede lassefos Nybegynder
05. august 2008 - 17:07 Der er 1 kommentar

problemer ved dualview

Hej alle,

Jeg havde lidt problemer med mit Nvidia GF 7600GT - Den lavede driverfejl i WoW. Jeg opdaterede så til den nyeste driver på Nvidia.com hvilket resulterede i, at når jeg ville se film via computeren til fjernsynet med dualview kommer der ikke noget billed frem. Med den gamle driver (som jeg ikke kan huske hvad hedder) havde jeg ingen problemer med at få billed frem på fjernsynet, men nu forbliver skærmen bare sort. Hvis jeg vælger andre former for tilslutning til fjernsynet, altså f.eks vertical span eller horizontal span, kan jeg godt få billed frem på fjernsynet, men billedet passer ikke i opløsningen på fjernsynet. Hvad kan jeg have gjort forkert? Understøtter driveren ikke duelview selvom jeg kan vælge det?

Håber der er en der kan hjælpe mig derude.

På forhånd tak.
Avatar billede darrich Novice
06. august 2008 - 14:18 #1
Din opsætning er nok blevet reset ved installation af den nye driver.

højreklik skrivebord -> egenskaber -> indstillinger
2 skærme vist som blåfirkanter.
Hvis den ene er grået ud, så har windows ikke detekteret to skærme.
Tjek hvilken skærm der er primær. Prøv eventuelt at ændre.
Prøv at ændre opløsning på den som svarer til "tv skærmen"