Avatar billede lyden Nybegynder
05. august 2008 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IT support/teknikker

Hej!

Vi søger en IT-haj, til at yde support på vores interne netværk i en andelsforening på Nørrebro.

Vores system består af x antal switch der fordeler signalet til ca. 30 lejligheder (samt router og modem)

Vi har på nuværende tidspunkt lige fået opgraderet vores forbindelse fra ADSL til VDSL. Vi har i den forbindelse fået problemer, og mener at det skyldes routeren.

Din første opgave vil derfor bestå af at få løst ovenstående.

Der tilbydes naturligvis ikke et fuldtidsjob, vi ønsker blot en stabil og dygtig IT-guro bestyrelsen og andelshavere kan kontakte i tilfælde af problemer der ikke kan løses.

Vi forventer at du bor i københanvsområdet.

Jeg har vedhæftet 200 points, de kan indkasseres hvis jeg får en GOD reference! Hvis udvalgte selv henvender sig her, er der ingen grunker!

Håber at høre fra dig igår ;o)

Lyden
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2008 - 13:12 #1
Jeg har en der godt kan klare lidt support opgaver fra tid til anden, han har dog noget andet freelance, så det passer ham helt sikkert bedst aften og weekend hvis det kan lade sig gøre.

Du kan kontakte mig på osj@device.dk, så vil jeg give hans oplysninger, af gode grunde vil jeg ikke bare sætte dem ud her :D
Avatar billede lyden Nybegynder
05. august 2008 - 13:19 #2
Det lyder fint, jeg sender dig en mail!

NB. Pointene er først hjemme hvis vedkommende bliver "ansat".
Avatar billede lyden Nybegynder
05. august 2008 - 17:41 #3
Hey,hey har sendt dig en mail ?

;o)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2008 - 14:13 #4
Hej Lyden

Har du ansat ham jeg fik sat dig i forbindelse med eller hvordan, har nemlig ikke hørt fra ham.

Mvh
Ole Jørgensen