Avatar billede treinholdt Nybegynder
23. juni 2001 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Counter

Hej,

Nogen der kender til et countersystem som chart.dk som man kan hente på nettet og tilrette til eget brug, dvs. hvor brugerene kan sætte en kode elle image på sin side , og hver gang siden bliver vist, bliver countet regget i din db ?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juni 2001 - 17:24 #1
hvis der er nogen der ligger inde med det, så skal du nok ikke regne med at de gider give dig det for points ... !!
Avatar billede treinholdt Nybegynder
23. juni 2001 - 17:42 #2
Tjaa, jeg har faktiskt allerede lavet et lignende system, hvor man via noget asp kode og db genererer et javascript som brugere kan lægge på deres sider. Dog mangler jeg lige lidt inspiration til at udvide dette til et conutersystem. Det var såmænd bare det.
Avatar billede treinholdt Nybegynder
25. juni 2001 - 00:59 #3
Heps, det var det. Ved at kæde to systemer sammen lykkedes det :)