Avatar billede fotobob Nybegynder
04. august 2008 - 12:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken webshop?

Hej!
Vi skal i firmaet til at starte en ny webshop. Jeg er dog i tvivl om hvilken der er "bedst" på markedet i øjeblikket?

Jeg kan godt lide designet og brugerfladen på 'wupti'

Nogen forslag til hvor jeg kan starte?
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2008 - 12:53 #1
en side som wupti er formentlig udviklet fra bunden - i hvert fald det visuelle af det - og derfor er det svært at sammenligne med standard-shop (hvis det er det i søger).

En af de klart bedre pt vil jeg mene er dandomains - men her er du begrænset til kun at kunne ændre billeder og css. Kigger du derimod på fx goldenplanets løsning kan du vælge at køre med åben kildekode og dermed kan du ændre alt du vil i koden (på bekostning af bla opdateringer).
Avatar billede torben_koch Nybegynder
08. august 2008 - 21:53 #2
Hej fotobob

Vi har en egenudviklet shop-løsning, kaldt SUMOshop, som er meget brugervenlig, fleksibel og med mulighed for intergration med butiksystemer som Satellite, Navision, Winfinans og SAP.

SUMOshop indeholder også et CMS system, med mulighed for artikler, nyhedsbreve, forum, blog m.m. som nemt og enkelt sættes op gennem vores administrations-interface.

Har du specielle ønsker til shoppen, eller ønsker du et unikt design, klarer vi naturligvis dette.

Vi yder selvfølgelig support telefonisk og via mail.

Du kan se vores site, shop og referencer på: http://www.sumostudio.dk el. http://www.sumoshop.dk/

Du er velkommen til at kontakte os på sumo@sumostudio.dk

Jeg håber på at høre fra dig.

Med venlig hilsen:
Torben Koch
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
13. august 2008 - 10:55 #3
Vi vil da gerne byde ind på opgaven.

Har du lavet en kravsspecifikation? Eller drejer det sig om en shop med de almindelige standardfunktionaliteter?

Du kan læse lidt om hvad vores shopløsning kan på http://www.taketwo.dk/webshop
Hvis du har behov for yderligere funktionaliteter så kan vi naturligvis også klare det.

Et par referencer. http://www.dildo.dk/ http://www.caroline-mathilde.dk/

Hvis du gerne vil høre mere kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder
Avatar billede fotobob Nybegynder
25. august 2008 - 10:24 #4
Hej igen...
har fundet en helt løsning. takker for inputsne.
Avatar billede keysersoze Guru
01. september 2008 - 17:51 #5
er det så også lukketid :)
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. oktober 2008 - 09:28 #6
lukker
Avatar billede keysersoze Guru
17. oktober 2008 - 11:31 #7
tak for hjælpen?
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2008 - 12:52 #8
fotobob: Du bedes venligst, jævnfør reglerne, fortælle hvilken løsning du gør brug af.

Du har fået flere forslag her i spørgsmålet, så derfor er det meget uhøfligt at lukke spørgsmålet på den måde.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
24. november 2008 - 10:21 #9
Brugeren "fotobob" er netop blevet deaktiveret for gentagne gange at ignorere vores beskeder.

Snowball / Admin