Avatar billede public2 Nybegynder
02. august 2008 - 00:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Django webhotel?

Hej og godaften...

Jeg leder efter et godt webhotel hvor jeg kan hoste mine django sidder.

Jeg kender en del steder fra django's egne officielle hjemmeside, men jeg tænkte om der var et dansk webhotel der hostede Python / django / mod_python.

Har desværre ikke forbindelsen til at oprette min egen webserver selvom det helt klart ville være det nemmeste.

Mvh
Emil - aka Public2
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2008 - 01:04 #1
http://www.version2.dk/grupper/Python/forum/5273 nederst antyder at det ikke
er nemt at finde !
Avatar billede karmicmind Nybegynder
15. august 2008 - 14:47 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
15. august 2008 - 15:27 #3
Er Google et dansk web hotel ??
Avatar billede karmicmind Nybegynder
16. august 2008 - 12:30 #4
google er gratis og jeg tror sagtens du kan købe domæne til det i Danmark..
Avatar billede public2 Nybegynder
28. august 2008 - 14:57 #5
Jeg har opgivet min søgen, så nu må jeg bare prøve at få mig et Amerikansk webhotel ved lejlighed.

Men i skal alle have tak for jeres svar. Jeg vil også lige tage et helt kig på det der Google Appengine.
Avatar billede lborupj Nybegynder
04. oktober 2008 - 19:18 #6
Jeg har kodet et par sites i Django og hoster dem på en VPS (Virtual Private Server) i tyskland hos HostEurope til en pris af ca 130 dkr / måned. Du får en ren linux dist. på din instans og kan gøre som du lyster inden for de begrænsninger du har købt (de har flere "størrelser" ang. ram, diskplads osv) men det er klart det bedste tilbud jeg har kunnet finde, og jeg ledte pænt længe i Danmark, men det var stort set umuligt at finde noget til/omkring den pris.
Og ja - du kan også bruge app-engine fra google, men de har nogle "træls" begrænsninger på antal filer og fil størrelser, så det bliver man hurtigt træt af..

Mvh / Lars Borup Jensen
http://www.it-arbejde.dk - http://www.jeg-ønsker-mig.dk
Avatar billede public2 Nybegynder
07. oktober 2008 - 17:50 #7
Hej lborupj.

Efter noget mere research har jeg fundet et tjekkisk hosting firma, der leverer Django og den billigste løsning har 1gb plads til blot 4€ (ca. 30 kroner) om måneden.

http://djangohosting.ch/

Ser rigtig godt ud og har læst nogle anmeldelser af webhotellet og der synes at være ret stor begejstring med dem.
Avatar billede learner Praktikant
13. august 2013 - 10:26 #8
Hej

Jeg har også benyttet http://djangohosting.ch/ i3 år nu
det virker fint og de er hjælpsomme

Jeg har dog haft lidt svært ved at komme godt op på Google med mine django sider, men jeg ved ik om det kan have noget med hosting at gøre
Avatar billede learner Praktikant
13. august 2013 - 10:40 #9
Til karmicmind

Hoster du django sider på Google App Engine?
Jeg er ikke så veluddannet desværre, så jeg har lidt svært ved at gennemskue Google App Engine