Avatar billede skurggman Nybegynder
31. juli 2008 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gammel Xbox - fejl 06 - hjælp

Hejsa,

Har en gammel moddet xbox med evoX - efter at have skilt den ad for at støvsuge den og rense den lidt (larm) virker den pludselig ikke længere. Det virker til at den har glemt hvilken bios den skal starte op da jeg har dual boot.

Fejlkoden er 06.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!

P.S. Den er i Århus, hvis der er nogen der kan fikse den gives der gerne en mindre dusør :)

Mvh. Kim
Avatar billede skurggman Nybegynder
31. juli 2008 - 18:17 #1
Tror faktisk ved nærmere omtanke det var executer :)
Avatar billede skurggman Nybegynder
31. juli 2008 - 20:08 #2
evt hvis der er nogen der har en org xbox harddisk jeg kan låne/købe?
Avatar billede skurggman Nybegynder
01. august 2008 - 16:58 #3
lukker, har fundet en.