Avatar billede toffey Nybegynder
27. juli 2008 - 22:58 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

http://www.dansoft-innovation.dk

Hej alle eksperter, jeg kunne godt bruge lidt kritik på denne hjemmeside - godt som skidt

Hvad syntes I?

http://www.dansoft-innovation.dk

Påforhånd Tak og håber I får en god sommer
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2008 - 23:14 #1
Umiddelbart meget simpel og nem at overskue.
Firmaet laver selv hjemmesider, men det kan man ikke se på siden umiddelbart.
Ville nok forvente at de viste noget af deres kunnen på deres egen hjemmeside.
Avatar billede zips Juniormester
28. juli 2008 - 00:07 #2
Af et firma som laver hjemmesider må jeg sige at dette ikke er godt nok.

Det jeg forventer af sådan et firma er at de overholder de standarder som W3 giver, men at der ikke engang er DTD på denne side?

Prøv at validere den http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.dansoft-innovation.dk%2F

Transparent png virker i IE6, godt nok står der at den er optimeret til IE7 og FF2, men ikke alle har det endnu.

Men lad os håbe det kun er et udkast som du ønsker at få noget feedback på ellers en ok side ;-)
Avatar billede toffey Nybegynder
28. juli 2008 - 15:30 #3
Tak for feedback john stigers og zips. Jeg vil gerne give Jer point, men hvordan gør jeg?

/Toffey
Avatar billede zips Juniormester
28. juli 2008 - 16:17 #4
point kan du først give når vi/den som du vil give point lægger et svar.

Pt er jeg på arbejde og her har man ikke tænkt at give os IE7 eller noget andet, men lige hvor jeg er nu, køre de 1024x768 i skærmstørrelse og her er siden for bred så jeg får scrollbar i bunden, blot til info.

Men håber da der er flere som vil give deres mening om din side inden du deler point ud :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2008 - 20:41 #5
Og mit svar -  men som zips skriver: Vent mned at acceptere vore svar til du hører fra andre :)
Avatar billede jvjensen Nybegynder
29. juli 2008 - 08:42 #6
I forhold til at det er nogle der laver hjemmesider ville jeg nok lave den helt om.. Virker på mig ikke helt professionelt nok til at jeg ville bruge jer hvis jeg skulle ha lavet en hjemmeside..
Der er mange små ting der bare ikke er gode nok, som når musen er over et link er det næsten umuligt at læse menuen, og en ting som at referancerne ike en gang er lavet som links til de sider...
Jeg ville lige kigge på den en gang til...
Avatar billede jvjensen Nybegynder
29. juli 2008 - 09:09 #7
Kom lige i tanke om at det da ikke skulle være negativt kritik det hele..
Synes at det i har med den feriekalender er en rigtig god ide.. Den ville jeg helt klart gøre lidt mere ud af vise..
Avatar billede toffey Nybegynder
29. juli 2008 - 09:44 #8
Jeg ser intet negativt :) det er bare rart at høre hvad andre mener, og på denne måde få et bedre resultat. Jeg takker alle, men håber da også der kommer flere med feedback, inden jeg deler point ud

/Toffey
Avatar billede drbean Nybegynder
31. juli 2008 - 14:04 #9
Hmm... Lige en række ting. Som firma der sælger hjemmesider skal jeres side være et godt forbillede. Jeres side vil goolge ikke indeksere særlig godt. Jeres menuer er ikke lavet med html, er det lavet i JS?

Jeres design er lavet i tabeller. Kig på div elementer og css. Det vil jeg mene er den rigtige måde at lave design på.

Og som folk siger, der er stadig mange der kører med IE6. Så det er vigtigt du tester dit design i denne browser også.
Avatar billede toffey Nybegynder
01. august 2008 - 19:58 #10
drbean, kan du ikke sende et svar. Alle som har kommet med indlæg i denne tråd skal ha point :)
Avatar billede drbean Nybegynder
02. august 2008 - 00:45 #11
samler ikke på point. :-)
Avatar billede toffey Nybegynder
02. august 2008 - 10:04 #12
Tak for god kritik, der er noget at arbejde med og vender tilbage når der er sket forbedringer, for at høre om I syntes det er blevet bedre

tak endnu en gang for hjælpen :)

/Toffey
Avatar billede zips Juniormester
02. august 2008 - 12:30 #13
Tak for point :-)