Avatar billede janekirk Nybegynder
27. juli 2008 - 20:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Holder dette design vand?

Hejsa visuelle eksperter, holder dette blå design? Billeder?, Logo, grundfarve osv

www.mksol.dk

Venligst

Jane Kirk
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
27. juli 2008 - 20:14 #1
Ville nok bytte om på den hvide og lyseblå baggrund
Avatar billede ebea Ekspert
27. juli 2008 - 20:31 #2
Jo det vil jeg da mene. Den er enkelt og overskueligt opbygget, og farvevalg og design passer godt ind i hinanden, og menuer / undermenuer følger samme trend, så alt i alt syntes jeg den er vellykket. Hvis jeg endelig skal hælde lidt malurt i bægeret, så virker billedet i toppen måske for meget rejsebureau agtigt, og måske ikke det man lige forbinder med en Fysio og behandlings klinik, og så er der enkelte stavefejl, men det har jo ikke noget med designet at gøre.
Avatar billede Six Nybegynder
27. juli 2008 - 20:40 #3
Jeg synes helt sikkert det holder vand. Dog er teksten, i banneret, alt for svær at læse - og burde rammes ind, så der ikke er irriterende elementer for øjet bagved teksten. Men alt i alt, er det et flot design :)
Avatar billede olebole Juniormester
27. juli 2008 - 21:31 #4
<ole>

Navnet får mig til at tænke på et solcenter på Nørrebro - logoet på et oliefirma - og billedet på et rejsebureau  =)

Når jeg ser logoet, tænker jeg absolut ikke 'MK Sol'. Jeg ser ikke den venstrevente chevron som et 'K', men som en venstrevent chevron - hvilket formodentlig er en del af årsagen til, jeg tænker 'olieselskab'. Faktisk synes jeg også gradienterne/farverne leder tanken hen imod bilindustrien.

Derudover finder jeg sitet ganske nydeligt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
27. juli 2008 - 21:33 #5
- af en eller anden grund er menuen dog skubbet nogle få pixels nedad i min IE7. I FF ligger den korrekt
Avatar billede cob Nybegynder
27. juli 2008 - 21:45 #6
dine knapper mv burde nok lige laves som gif i stedet for jpg... ellers ser det fint ud...
Avatar billede wanze Nybegynder
29. juli 2008 - 03:25 #7
cob: Knapperne burde da ikke være gif, nærmere png.

Derudover synes jeg også, at du burde bytte rundt på den hvide og lyseblå baggrund, såldes at sidens baggrund er lyseblå og indholdet derimod står på hvid tekst.

Din gradiant (overgangen mellem billederne i banneret) er meget hård. Du burde måske enten finde nogle billeder, der passer bedre sammen. Det er navnligt billedet helt til venstre, der ser lidt underligt ud.

Teksten på banneret er desuden rimelig svær at se - du burde måske lave en skygge på den hvide tekst, for at gøre den nemmere at læse. (Jeg taler her om teksten: "Et fysisk genoptræningscenter der ..".

Derudover undrer det mig, at du på kontakten siden laver links til mails med @, men skriver linkene med [at]. Spamrobotterne bliver ikke narret at, at du skriver [at], når du alligevel linker til rigtige mails. Enten skal du skrive linkene ordentligt med @, eller også skal du lave en JavaScript-løsning, der kamuflerer e-mail-adresserne for spamrobotter.
Avatar billede janekirk Nybegynder
30. juli 2008 - 18:32 #8
Tusind tak til Jesper, Fjapp, Olebol, cop og Wanze. Super lækker feedback. Wanze er nok den der har været mest nede i krogene. Wanze, hvis du giver mig din adresse så sender jeg et gavekort til 2 biograf billetter. (promotion)

Jeg tilpasser hjemmesiden i løbet af august og giver en færdigmelding i experten, når den er tilpasset.

God sommer

Jane
www.mksol.dk
Avatar billede wanze Nybegynder
30. juli 2008 - 21:30 #9
Fornemt, mange tak. Jeg har sendt dig en e-mail fra w@nze.dk. :-)
Avatar billede wanze Nybegynder
30. juli 2008 - 22:06 #10
Nå, det lader ikke til at du har nogle mailservere oppe - nå, pyt med det. Glæder mig jeg kunne hjælpe. :)