Avatar billede jba1548 Nybegynder
25. juli 2008 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Bluetooth Peripheral device

Jeg har for nylig købt en Dell Insperion 1720. Jeg får at vide, at der ikke er installeret nogen driver til funktionen, og det er ikke muligt at finde det, hverken på den ene eller anden måde.
Der kommer mange hits, men ikke noget der fortæller, hvor driveren ligger.
Enhedshåndtering kan heller ikke hjælpe ved at vælge opdater driver, så jeg er lidt på den.

Kan nogen af experterne hjælpe?
Avatar billede coderdk Praktikant
25. juli 2008 - 17:01 #1
http://shor.ter.dk/750200100
Under netværk. Dell driver wireless bluetooth module... Tror jeg - Det er vista 32?
Avatar billede euhp Nybegynder
26. juli 2008 - 01:36 #2
jba1548,

Jeg hjælper gerne med det. Timepris 350 kr. + kørsel (200 kr.) på faktura forudsat at det er en computer du bruger privat.

Hvor i landet befinder du dig?

Peter
Avatar billede jba1548 Nybegynder
26. juli 2008 - 08:29 #3
Hej coderdk.
Tak for det. Jeg ser på det, og det er en Vista 32, Home Premium.

Til euhp.
Jeg er i Slagelse, men er ikke interesseret og regner med, at jeg kan løse problemet selv.