Avatar billede need4speed Nybegynder
24. juli 2008 - 11:56 Der er 3 kommentarer

Online betaling til eksisterende shop

Skal bruge en person, som kan gøre muligt, at min online shop kan understøtte online betaling via dankort.

Vil selvfølgelig betale for det.
Avatar billede alminde Nybegynder
24. juli 2008 - 22:32 #1
Goddag.

Det vil jeg godt kunne klare. Du er velkommen til at kontakte mig med detaljer på jakob at alminde dot org.

Inderligt,
Jakob Alminde.
Avatar billede roz Nybegynder
25. juli 2008 - 12:56 #2
Du er også velkommen til at kontakte mig på runefyren@gmail.com
Kan klare det hurtigt og billigt :)

Rune Jensen
Avatar billede need4speed Nybegynder
27. juli 2008 - 20:58 #3
Har sendt jer begge opgavebetegnelsen, kan jeg få en pris og besvarelse på om i kan løse opgaven udfra mit ønske ? :)