Avatar billede jmp.dk Nybegynder
23. juli 2008 - 12:13 Der er 1 løsning

Sql server 2005

Vi har et netvaerk bestaaende af 1 server og 5 clineter.
Vores application bruger sql server 2000, saa den er installeret paa serveren.
For at teste om det vil virke paa 2005, har vi installeret den paa en a client maskinerne.
Fra den maskine kan vi uden problemer connecte til databasen.
Men fra alle andre maskiner faar vi fejlen:

Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding. (Microsoft SQL Server, Error: -2)

Vi har slaaet allow remote connection til og enabled alle protokoller.
Vi har proevet at saette timeout op, men uden resultat.

Vi bruger Sql native client ODBC.

Please help us out.
Jonas
Avatar billede jmp.dk Nybegynder
23. juli 2008 - 12:19 #1
Doh det er WX firewall der blocker.