Avatar billede kluder Nybegynder
23. juli 2008 - 00:02 Der er 1 løsning

Automatisere input i pdf- dokument

Hej

Jeg prøver at få lavet et pdf dokument, hvor det er muligt at automatisere nogle input.

Det jeg håber på at få lidt hjælp / vejledning til er følgende.

Jeg hade tænkt mig at lave to felter / bokse der arbejder sammen på en sådan måde at når man taster eller finder et nummer i en dropdown boks henviser det til et navn i en liste af navne og bliver skrevet ud i den anden boks med det samme.

Jeg arbejder i adobe LiveCycle, og tror at der skal laves noget java tekst, men er under ingen omstændigheder en ørn til sådan noget håber der er nogle der kan hjælpe mig evt. med nogle eks, på hvordan det kan gøres, eller nogle sider hvor man kan læse sig frem til det.

Husk at svare for at få point.
Avatar billede kluder Nybegynder
18. august 2010 - 14:19 #1
svar