Avatar billede ny_medarbejder Nybegynder
22. juli 2008 - 09:15 Der er 2 kommentarer

USB nøgle/pen bliver ikke vist ved tilslutning

Hej

Når jeg sætter en Kingston 2 GB USB pen/nøgle i een af USB portene på min Lenova ThinkCentre 9300-A55 stationære PC, bliver indholdet ikke vist.

Jeg får heller ikke vist den flytbare enhed i oversigten og tilsluttede enheder, som Harddisk DVD, osv.

Der kommer et ikon frem i proceslinien i højre hjørne som viser at der er tilsluttet en USB enhed, og jeg kan klikke på det og stoppe enheden, men som sagt bliver den aldrig tilgængelig.

Hvis jeg tilslutter en flytbar Harddisk i USB porten vises indholdet.

Der er 6 USB porte bagpå og 2 foran, og så vidt jeg kan se er de alle USB 2.0 porte, og jeg har prøvet dem ALLE sammen, med samme resultat.

Jeg har opdateret softwaren på computeren med alle seneste drivere fra Lenovo's hjemmeside, og jeg har kørt en Windows update, og senest har jeg installeret Service Pack 3, men uden held.

Hvis jeg bruger en anden type USB nøgle/pen bliver indholdet vist, men ikke med Kingston 2 GB Pen.

Det sjove er dog at den samme Kingston USB Pen/nøgle fungerer på ALLE andre computere her på kontoret, dvs. jeg har testet den på min. 7 PC'er hvor den fungerer.

Har i nogen bud på hvorfor den ikke virker på denne PC.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juli 2008 - 13:46 #1
Din maskine mangler en driver, du kan prøve at gå i enhedshåndtering, og så fjern dine USB enheder, genstart og lad Windows geninstallere dem, ellers må du prøve om du kan opdatere dine USB enheder.
Avatar billede ny_medarbejder Nybegynder
22. juli 2008 - 15:46 #2
Har gjort begge ting... men det er stadig det samme...