Avatar billede bjarnebp Nybegynder
21. juli 2008 - 21:55 Der er 18 kommentarer

Oplysning af e-mail adresse

Hej

Jeg har fået nogen henvendelser fra udenlandske e-mail adresser, hvor jeg bliver bedt om at kontakte afsenderen, da "jeg har vundet et stort beløb (i Euro) ..."

Det er jo næsten for godt til at være sandt ... jeg har ikke den store tiltro til den salags mails. Nu er mit spørgsmål, om man "risikerer" noget ved at oplyse nærmere om sig selv.

mvh Bjarne
Avatar billede be_nice Juniormester
21. juli 2008 - 22:09 #1
Ja, du er helt sikker på at der fortsat vil strømme emails af tvivlsom karakter ind i din indbakke.
Så mit råd er - Lad vær.
/Be_Nice
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:10 #2
min erfaring med udenlandke mail's  hold fingre fra dem ..= åben dem ik .eller slet dem uden at læse dem,
hvis det er personer der kender dig skal de nok få kontakt med dig på anden måde hvis de mener de skal have fat i dig,,

og så er det med gevinster gennem udenlandsk mail,,fup og svindel
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:11 #3
min erfaring med udenlandke mail's  hold fingre fra dem ..= åben dem ik .eller slet dem uden at læse dem,
hvis det er personer der kender dig skal de nok få kontakt med dig på anden måde hvis de mener de skal have fat i dig,,

og så er det med gevinster gennem udenlandsk mail,,fup og svindel
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2008 - 22:11 #4
Ja, lad vær!
De vil udnytte enhver mulighed for at bruge dine data, så jo mindre de ved, des mindre kan de bruge det til.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2008 - 22:14 #5
gunfar >> Hvorfor sender du stort set alle dine indlæg i dette forum to gange?
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:16 #6
sorry har ik fundet ud af om jeg skal sende det som et svar elelr som en kommentar  ,, nybegynder her
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2008 - 22:19 #7
Send som kommentar. Hvis spørger ønsker at tildele dig point, skal spørger nok be dig om at sende et "Svar"
"Svar" er tiltænkt løsningen, så point kan tildeles.  :-)
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:23 #8
tak for hjælpen

kan du også hjælpe med mit eget problem omkring defekt harddisk,,
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2008 - 22:28 #9
Nej, desværre.  :-)
21. juli 2008 - 22:28 #10
<gunfar>: Opret din egen 'tråd' om "defekt harddisk" ... + http://expfaq.dk/
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2008 - 22:30 #11
Det har gunfar gjort forlængst.... http://www.eksperten.dk/spm/839036
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:32 #13
tak er der slet ik nogen der kan hjælpe en stakkel amatør,,med min harddisk står som ca nummer 15 artikel i spørgsmåls-oversigt
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 22:34 #14
et andet spørgsmål... hvad betyder alt det med point  ,hvad er ideen  med det
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. juli 2008 - 23:13 #15
læst
Avatar billede bjarnebp Nybegynder
22. juli 2008 - 08:53 #16
tak be_nice
Avatar billede be_nice Juniormester
22. juli 2008 - 09:00 #17
Det var da så lidt.
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
27. september 2008 - 12:07 #18
Husk at lukke dit spørgsmål.
/Be_Nice