Avatar billede pernillemb Nybegynder
20. juli 2008 - 14:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aflæse mini dvd skiver

Hejsa.

Har en mini dvd skive (80 mm) hvor jeg har optaget noget med videokameraet, men jeg kan ikke læse den via mit cd-rom drev eller på dvd afspilleren i stuen. Det er som om de slet ikke genkender at der er en disk i. Skal man gøre noget specielt eller slå noget til før man kan se det?

Håber nogen kan hjælpe da det er lidt træls altid at skulle se det på den lille skærm i videokameraet.
20. juli 2008 - 14:49 #1
... er du sikker på at formatet på skiven er noget som en alm. PC ka' se ?

Hvilket videokamera ? Model/Type/...
Avatar billede pernillemb Nybegynder
28. februar 2011 - 11:01 #2
Gammelt spørgsmål.

Lukker spørgsmålet.