Avatar billede homemicky Nybegynder
16. juli 2008 - 08:40 Der er 1 løsning

Windows 2008 Complete PC restore kan ikke se netværket 0x80070035

Hej Eksperter

Jeg er løbet ind i et problem med hensyn til Windows 2008 Complete Restore, når man boot'et op med Windows 2008 CD.

Computeren er en dell 2850 Poweredge med Windows 2008 STD.
Styresystemet er tilmeldt vores domæne og netdiscovery er sat til. Jeg har sagtens kunne tage en full backup med Server Backup til en anden shared netværks location.

Problemet er så bare, når man boot'er på Windows 2008 CD og vælger Repair og derefter Windows Complete Restore, så kan jeg ikke finde andre computere på netværket, selvom den spørger credentials til nettet. hmmm Og derefter får en fejlkode 0x80070035.

Efter lidt research kan jeg se at den får en ugyldig ip adresse 169 også videre. Også ville så mene at den bruger kortet som loopback.

Det jeg ikke kan forstå, det er, at når nu funktionen er der for man tilkoble sig et netværk i Windows Complete Restore, hvorfor for jeg så bare en dynamisk ip fra vores dhcp istedet for en 169 adresse.

Er det for det forkert netkort driver på selve windows cd'en eller er det med windows complete restore, jeg er lidt blank det burde jo bare at være lige til. Er der nogen der kan hjælpe med dette problem?? Så ville jeg blive rigtig glad :-)
Avatar billede homemicky Nybegynder
26. september 2008 - 15:01 #1
Haha har fundet det er et driver problem.. med vores netkort, de er ikke med på windows 2008 cd.