Avatar billede calo2 Nybegynder
15. juli 2008 - 01:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint - adgangskode

Hej

Har lavet mig en fin powerpoint præsentation over et længere forløb.

Har vekslet lidt mellem 2003 og den nye version...

Jeg smed en adgangskode på præsentationen da jeg sad i en office 2003 versoin. Denne kode er dog efterhånden ved at drive mig til vanvid!-nu ønsker jeg at fjerne den sådan den IKKE kommer hver gang jeg åbner dokumentet.

Men men men... Hvor er det lige jeg fjerner koden igen?

Syntes at havde ledt alle menuerne igennem, men det må vil kunne lade sig gøre?

Håber en kan hjælpe mig. Er lige ved at blive godt gal på det program.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2008 - 02:06 #1
Mener du kan gøre sådan i 2007 udgaven:

Gem som -> powerpoint præsentation -> Funktioner (Nederst til højre) -> Generelle indstillinger -> Fjern koden -> OK -> Gem -> Sig ja til at overskrive.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2008 - 02:09 #2
Funktioner (Nederst til højre) -> skulle være -> Funktioner (Nederst til venstre)
15. juli 2008 - 08:32 #3
I Powerpoint 2003 klikker du på knappen Funktioner i Gem som-dialogboksen, og vælger Sikkerhedsindstillinger.
Slet passwordet, klik OK, og gem.
Avatar billede calo2 Nybegynder
15. juli 2008 - 10:15 #4
Hej. Tak for guiden:-) Jeg var virkelig oppe i det røde felt!-jo det var i 2007 som beskrevet jeg skulle havde fjernet den i. Kan intet finde efter de har lavet om:-( Nå, men fandt det ved at bruge vejmand´s "guide". Super!

Endnu engang tak for hjælp.
Avatar billede calo2 Nybegynder
15. juli 2008 - 10:15 #5
Til Vejmand

Smider du ikke lige et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2008 - 10:59 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)