Avatar billede mrbogo Nybegynder
14. juli 2008 - 09:18 Der er 4 kommentarer

Hvordan finder man interne ipadresser på sin router?

Hvordan finder man interne ipadresser på sin router??

Jeg har TDC ADSL med dynamisk ip adresser men den jeg kan se ved at skrive config + ipadresser/all er jo den ud af til.

Kan man se de interne eller har udbyder lukket for det, er der nogen som har et godt svar??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juli 2008 - 09:37 #1
Din router har et nummer ex. 192,168,1,1 (kun et eksempel, du har selv det rigtige) skrives ind i din browser, der kan du se alt hvad du gerne vil se og hvad du vil gøre.
MAC Adr , ip numre, opsætning og så videre
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. juli 2008 - 10:24 #2
tryk start, kør
Skriv CMD og tryk enter
skriv "ipconfig /all" tryk enter
Så kan du se den interne
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. juli 2008 - 10:27 #3
her kan du se din computers interne adresse, og din router vil med 99,9 procent sikker hed hede dette samme, men med .1 til sidst altså xxx.xxx.x.1
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 11:31 #4
Når du laver en ipconfig /all er det Standardgateway der er IP på din router.