Avatar billede svane Nybegynder
11. juli 2008 - 19:48 Der er 4 kommentarer

Sletning af program fra slave

Hej
En jeg kender har fået installeret Daemon tools. Resultatet er at pc'en ikke kan starte op, hverken som fejlsikret eller som sidst kendte konfiguration. Vil sætte den til som slave, men har ikke lige fantasi til at forestille mig hvordan jeg så får afinstalleret programmet. Tilføj/fjern programmer, søger kun på c. En manuel sletning via regedit søger også kun på C. Det samme gør regcleaner. Så nogen forslag til, hvordan jeg får afinstalleret hele programmet, når den hd kører som slave?

Venlig hilsen
Charlotte
11. juli 2008 - 20:11 #1
Hmmm... Forsøg:
Find den mappe på 'slaven' hvor omtalte program ligger og slet den helt...

Når den så sættes som master i den oprindelige PC vil den sansynligvis brokke sig over et eller andet der mangler; det tager vi derfra...
Avatar billede svane Nybegynder
11. juli 2008 - 20:15 #2
jeg får hd i morgen. Tænkte bare om der fandtes et eller andet program der kunne afinstallere fra f.eks drev d. Tror ikke den holder med at prøve at slette mappen/program, fordi der jo lægger sig en masser filer rundt omkring i registreringsdatabasen. Men prøver selvf. :-)
11. juli 2008 - 20:26 #3
... det må 'fixes' bagefter med passende værktøj *S*

(Men det må opfattes som en 'nødløsning' ...)
Avatar billede svane Nybegynder
15. oktober 2008 - 17:03 #4
Ja, det kunne man så ikke. Og desværre ingen forslag der hjalp