Avatar billede zizzer Nybegynder
11. juli 2008 - 19:14 Der er 5 kommentarer

Køb af bærbar til spil

Hej.
Jeg har kigget lidt rundt i tidligere spørgsmål, men da der er sket meget inden for bærbare computere, tillader jeg mig at spørge igen =)

Jeg skal ud og købe en bærbar primært til spil, den skal kunne køre WOW og sims 2 (hele serien).

Jeg har kigget lidt på Dells XPS gaming serie M1710 eller M1730 er der nogen af jer der har erfaringer med disse modeller?

Har i evt. nogle anbefalinger til andre modeller/mærker (min tekniske viden ligger på et meget lavt sted, så ville blive glad for eksempler på komplette maskiner =) )

Jeg har 13000 kr, men er villig til at vente med at købe til jeg har sparet mere op, hvis det er nødvendigt for at få en god bærbar til at spille på.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. juli 2008 - 19:43 #1
Begge Dells burde kunne køre WoW og Sims2 uden problemer ;)
Avatar billede justrace Novice
11. juli 2008 - 20:22 #2
Avatar billede zizzer Nybegynder
11. juli 2008 - 20:37 #3
Ville Zeptos Znote 3415W med disse konfigurationer være et dårligt køb, set i forhold til den noget dyere Dell M1730?

Konfiguration
4GB (2x2GB) DDR2 PC5300 667MHZ

Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Ready

Keyboard 3x1x DK

DVD-RW / CD-RW

15,4" WXGA 1280x800 - 3415W

NVIDIA® Geforce 8600M GT

Miljøafgift

Manual 3214/3215/3414/3415

32GB SSD SATA Harddisk

Intel® Core™ 2 Duo-processor T9500 (2,60 GHz)

9 Cell Batteri

Intel Pro/Wireless 4965AGN 300Mbit
Avatar billede coderdk Praktikant
11. juli 2008 - 21:25 #4
Specifikationsmæssigt er den god. Der er dog meget blandede erfaringer med Zepto. Jeg køber personligt *aldrig* en Zepto igen.
Dell har jeg haft et par gange, og der har jeg altid været ret tilfreds - Byggekvaliteten er lidt plastikagtig, men generelt ok.

Ellers har der været nogle ASUS og MyBook oppe her på eksperten, der også lød ret ok.
Avatar billede crola Nybegynder
17. juli 2008 - 08:33 #5
bare et forslag :-D
http://www.vegashop.dk/shop/external/vega/model.html?ID=49 køre wow uden problemer :D
og syntes det er en fin laptop til en fornuftig pris