Avatar billede haslund83 Nybegynder
11. juli 2008 - 14:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bootdisk til vista?

Hej Alle
Jeg sidder med et "¤#%" problem! Jeg var så åndssvag og opdaterer min vista til SP1 med det resultat at computeren ikke vil starte op - kommer med en fejl som der er mange andre der også har fået :( - jeg havde backed computeren op inden miseren... men mangler mine kontakter fra Outlook + favorites fra IE og andre småting :( jeg har det hele liggende i backupfiler, men kan ikke komme til det??? jeg har sat vista dvd'en i, men den kan ikke reparere (stod og kørte i langt over  24 timer uden der skete en skid)… nu er spørgsmålet… kan man lave en ”oldschool” bootdisk på en USB nøgle og starte noget der ligner dos?? Er det overhovedet muligt i vore dage?
Håber der sidder nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juli 2008 - 14:45 #1
Hvis jeg ikke kan tage harddisken ud af en computer eller at det er for besværligt, så bruger jeg Knoppix til at boote på og kopiere data via netværket over på en anden computer:

http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html
Avatar billede reinelt Nybegynder
20. juli 2008 - 17:57 #2
hvis du søger på bootdisk i eksperten er der et hav af muligheder
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2008 - 18:01 #3
Hvorfor kan din vista-skive ikke reparere installalionen? hvad er fejlmeldingen?
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. august 2008 - 12:54 #4
hallo husk at lukke eller besvarer spørgsmålet og give point hvis du skønnner det.