Avatar billede hekkem2 Nybegynder
10. juli 2008 - 12:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 kører i fejlsikret tilstand

Problemer med at Word åbner som skrivebeskyttet.

Følgende dukker op via en popup.

Microsoft har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Så kan man vælge - Gendan mit arbejde, og genstart Microsoft Office Word.

Det gør man så, og man kan derefter vælge om man skal åbne i fejlsikret tilstand eller ej.

Vælger man ikke at åbne i fejlsikret tilstand lukker den MS Word. Vælges der fejlsikret tilstand, mister man en stor del funktionaliteter.

Har prøvet at afhjælpe problemet ved, geninstallere word, geninstallere office 2003 pakken (inklusiv word og outlook), slette brugerens profil (kører Windows XP) og oprette profilen igen.

Har prøvet at logge ind med anden profil, hvor det virker upåklageligt.

Nogen der har en ide om hvad der kan afhjælpe problemet?
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
10. juli 2008 - 13:28 #1
Har prøvet at anvende funktionen 'Find og ret fejl' under menuen 'Hjælp' Det virkede heller ikke.
10. juli 2008 - 14:33 #2
Hvis det virker med en anden profil på den samme maskine, vil jeg foreslå at prøver at slette filen normal.dot. Det kunne være noget i denne fil, der generer.
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
10. juli 2008 - 14:51 #3
det hjalp. takker
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
10. juli 2008 - 14:53 #4
hvordan får du pointene?
10. juli 2008 - 14:56 #5
Jeg lægger et svar - og du accepterer det!
11. juli 2008 - 08:42 #6
Ellers kan jeg henvise til www.expfaq.dk
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
11. juli 2008 - 09:10 #7
Så er der accepteret