Avatar billede asdfghj Nybegynder
07. juli 2008 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd på tv gennem HDMI

hej eksperter.

Jeg har forbundet mit mediacenter til mit fjernsyn gennem en "rigtig" HDMI forbindelse. Billedet er ikke oget problem men lyden kan jeg simpelthen ikke overføre! jeg hat købt følgende grafikkort:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396197&searchArea=&Soegeord=hd+2400

nogen der kan hjælpe en efterhånden desperat mand?
Avatar billede hkjdk Nybegynder
07. juli 2008 - 22:14 #1
har den optisk indgang ?

Havde et problem med mit samsung anlæg og over til mit samsung fladskærm. Der kunne jeg heller ikke få lyd til anlægget. Men da jeg forbandt det med et optisk kabel så kom der utrolig skub i lyden.
Avatar billede asdfghj Nybegynder
07. juli 2008 - 23:48 #2
ja, mendet virker heller ikke. Desuden skal det (når det forhåbentlig kommer til at fungere) forbindes over 8 meter. Derfor er jeg ikke så interesseret i at forbinde mere end hdmi-kablet.

tak for dit forsøg :)
Avatar billede djmaster Nybegynder
17. juli 2008 - 17:36 #3
Bruger du XP eller vista?

Tror kun det virker i vista! Men er ikke sikker
Avatar billede asdfghj Nybegynder
18. juli 2008 - 16:27 #4
Jeg bruger XP

Jeg har geninstalleret windows og nu virker det helt fint...

Men tak for at du gad og forsøge at hjælpe mig....