Avatar billede silas_j Nybegynder
06. juli 2008 - 09:08 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Computer fryser - Mistænker Grafikkkortet.

Mit problem er at min computer fryser, ikke noget blå skærm eller noget, den går bare i stå. Nogle gange fortsætter lyden, nogle gange ikke. Det sker stortset kun efter at den pludselig har vist et forvrænget skærmbillede hvor der nærmest er en layer med sorte og hvide, halvgennemsigtige rektangler der dukker op, og så forsvinder efter et par sekunder. I nogle tilfælde ændrede nogle af modellerne i våbene sig også til standard sort-pink boks. Jeg har installeret den nyeste firmware fra Nvidia og opdateret directx. Jeg har primært oplevet det i spil der kørte på høj grafik; R6 Vegas2, Fear, HL2. Jeg havde på et tidspunkt en mistanke om at det muligvis var fordi grafikkortet blev varmt, primært fordi der altid går lidt tid før det sker, men intet i mit bundkort har på noget tidspunkt ramt over 60 grader i følge Asus Probe II, så tror ikke det er det. Computer er kun et par måneder gammel og den kører alle spil jeg har prøvet med bedste settings med høj fps. Den kører fuldstændig flydende, det er pludseligt det sker. Håber på at nogle har nogle bud på hvad det kan være, det ødelægger lidt oplevelsen at den gentagne gange fryser :S

Processor: Intel Core2duo E8500. Socket 775
Bundkort: ASUS P5N-E SLI
Ram: 4096MB DDR2
Grafik: 512MB 8800GT PCI-E X16
Harddisk: 500GB 7200rpm. 8,5 m/s S-ATA II Maxtor
Netkort: 10/100/1000 Mbit netkort (onboard)
Lydkort: 5.1 Digital (onboard)
DVD brænder: 20X Dual layer Samsung
Kabinet: ColorsIT 400 watt PSU Low noise 120MM fan.

Hijack This Log:
Logfile of HijackThis v1.98.0
Scan saved at 9:04:13 AM, on 7/6/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Jensen AirLink\AWU.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\program files\steam\steam.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Xfire\xfire.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razertra.exe
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerofa.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
F:\temp\animeb\Programs\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.knightstar.net
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.uwininstaller.tk
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll
O2 - BHO: Idea2 SidebarBrowserMonitor Class - {45AD732C-2CE2-4666-B366-B2214AD57A49} - C:\Program Files\Desktop Sidebar\sbhelp.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AWU] "C:\Program Files\Jensen AirLink\AWU.exe" -nogui
O4 - HKLM\..\Run: [nTrayFw] C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [JMB36X IDE Setup] C:\WINDOWS\JM\JMInsIDE.exe
O4 - HKLM\..\Run: [JMB36X Configure] C:\WINDOWS\system32\JMRaidSetup.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [AsusStartupHelp] C:\Program Files\ASUS\AASP\1.00.17\AsRunHelp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [DeathAdder] C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BootSkin Startup Jobs] "C:\PROGRA~1\Stardock\WINCUS~1\BootSkin\BootSkin.exe" /StartupJobs
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Program Files\Xfire\xfire.exe
O8 - Extra context menu item: &D&ownload &with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: &D&ownload all video with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: &D&ownload all with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O9 - Extra button: Subscribe in Desktop Sidebar - {09FE188B-6E85-479e-9411-51FB2220DF80} - C:\Program Files\Desktop Sidebar\sbhelp.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Subscribe in Desktop Sidebar - {09FE188B-6E85-479e-9411-51FB2220DF80} - C:\Program Files\Desktop Sidebar\sbhelp.dll
O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll/206 (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nvappfilter.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.uwininstaller.tk
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1211823967906
O16 - DPF: {67A5F8DC-1A4B-4D66-9F24-A704AD929EEE} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/2.0.0.1/sysreqlab2.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WINDOW~4\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WINDOW~4\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
Avatar billede haverslev Novice
06. juli 2008 - 11:07 #1
Kør den nyeste HTJ - den du bruger er alt for gammel:
http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

Ps. med fildeling beder du vist selv lidt om at få problemer - BitComet
Avatar billede dooleys Nybegynder
06. juli 2008 - 11:51 #2
jeg sidder lidt og tænker på din strømforsyning. har du mulighed for at prøve med en anden helst lidt større og af bedre kvalitet?
Avatar billede haverslev Novice
06. juli 2008 - 11:58 #3
Avatar billede Jensen DK Novice
06. juli 2008 - 14:39 #4
Det er meget at i gider at prøve at hjælpe, han giver aldrig point.
Avatar billede silas_j Nybegynder
06. juli 2008 - 15:52 #5
1#

Det bitcomet der er, er bare tilfældige efterladenskaber, har slettet alt ulovligt og dermed alt potentielt skadeligt går jeg ud fra.

2#
Nej desværre, men er da lidt skuffet hvis det er der fejlen ligger, købte ekstra dyr strømforsyning for at undgå det problem.

3# & 4#
Hvis det er med hensyn til point må i meget undskylde, det er ikke fordi jeg ikke dele ud af dem, har bare ikke forstået hvordan det virker. Fordi når alt kommer til alt er det altså bare nogle virtuelle point jeg formodentlig skulle nægte at slippe til folk der gider at bruge tid på at hjælpe mig. Vel og mærke point jeg ikke bruger til noget selv.
Avatar billede haverslev Novice
06. juli 2008 - 19:00 #6
"har ikke forstået hvordan det virke" ?? - du har da accepteret reglerne da du oprettede din bruger, så de kan vel ikke komme som en overraskelse - http://www.eksperten.dk/regler.phtml
http://expfaq.dk/
Avatar billede silas_j Nybegynder
06. juli 2008 - 21:40 #7
Bare glem det jeg skal nok kigge på det selv
Avatar billede haverslev Novice
07. juli 2008 - 08:22 #8
LOL - du er jo fuldstændig ligeglad med folk der bruger tid på dig, du kan da i det mindste give en tilbage melding og lukke alle dine åbne spørgsmål.
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 14:01 #9
Overhovedet ikke :O Men det er jo fuldstændig umuligt at finde rundt i det her. Jeg har prøvet at finde ud af hvordan man lukker en tråd, men af uvisse årsager kan jeg ikke finde menuen til det. Jeg har trykket noget "accepter" på et svar sådan 100 gange uden at der skete noget. Jeg skal nok lukke alle de gamle spørgsmål når jeg finder ud af hvordan man gør.
Jeg er selvfølgelig meget glad for alt det hjælp jeg har fået på eksperten, og jeg er ked af at jeg med mine posts er fremstået som om at jeg bare udnytter folks viden og er ligeglad med at give dem tak for det.
Jeg har nu accepteret svar, efter jeg fandt ud af hvordan man så gør det, på alle de spørgsmål der var svar til, men jeg ved stadig ikke hvordan man lukker en tråd :S
Jeg beklager min opførsel. Og med hensyn til "ikke forstået hvordan det virker" der står ikke hvordan man accepterer spm. eller lukker en tråd har kigget.
Avatar billede haverslev Novice
07. juli 2008 - 14:25 #10
Netop derfor jeg lagde de link, og her kan du f.eks læse:
http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm

Ps. har du hentet den nyeste HTJ og kørt Ccleaner ?
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:27 #11
Jeg har hentet den nyeste HTJ, og kørt Ccleaner. Har ikke oplevet noget endnu, men kører HL2 snart for at se om den crasher igen.
Skal nok sørge for at få lavet et svar på alle sammen og acceptere det.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 3:23:04 PM, on 7/7/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Jensen AirLink\AWU.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\program files\steam\steam.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Program Files\Xfire\xfire.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razertra.exe
C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerofa.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.uwininstaller.tk
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AWU] "C:\Program Files\Jensen AirLink\AWU.exe" -nogui
O4 - HKLM\..\Run: [nTrayFw] C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [JMB36X IDE Setup] C:\WINDOWS\JM\JMInsIDE.exe
O4 - HKLM\..\Run: [JMB36X Configure] C:\WINDOWS\system32\JMRaidSetup.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [AsusStartupHelp] C:\Program Files\ASUS\AASP\1.00.17\AsRunHelp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [DeathAdder] C:\Program Files\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BootSkin Startup Jobs] "C:\PROGRA~1\Stardock\WINCUS~1\BootSkin\BootSkin.exe" /StartupJobs
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Program Files\Xfire\xfire.exe
O8 - Extra context menu item: &D&ownload &with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: &D&ownload all video with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: &D&ownload all with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll/206 (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nvappfilter.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.uwininstaller.tk
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1211823967906
O16 - DPF: {67A5F8DC-1A4B-4D66-9F24-A704AD929EEE} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/2.0.0.1/sysreqlab2.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WINDOW~4\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WINDOW~4\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Jensen Air:Link Configuration Service (ACS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe" -k runservice (file missing)
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
Avatar billede haverslev Novice
07. juli 2008 - 15:43 #12
Det eneste jeg lige kan finde, er "retserne" af BitComet

O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll/206 (file missing)

Har du slettet alt af det ?
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:45 #13
Den ekstra button tror jeg er et addon til firefox som jeg mener jeg har slettet.
Avatar billede haverslev Novice
07. juli 2008 - 19:46 #14
Nej det er til BitComet
Tjek hvad der ligger af rester i C:\Program Files\BitComet
Avatar billede silas_j Nybegynder
08. juli 2008 - 10:13 #15
Det var ikke engang afinstalleret :O Det forklarer selvfølgelig en del. Jeg har afinstalleret det nu, og kørte forresten Garry's mod igen igår, hvor den crashede efter ca. 15-20 min. Dog kunne jeg spille Team Fortress 2 og WoW i flere timer uden problemer. Jeg ved ikke sådan noget er muligt, men kan det være fordi at nogle spil kører med nogle shader settings, eller AA, eller lignende, som gør at grafikkortet ikke kan følge med og pludselig siger stop?
Avatar billede silas_j Nybegynder
20. juli 2008 - 09:27 #16
Nu har jeg formateret min computer og har ikke haft nogle problemer endnu, så lukker tråden indtil jeg løber ind i lignende problemer. Manga tak for hjælpen haverslev :)
Hvis du vil have pointene så bare læg et svar.
Avatar billede haverslev Novice
20. juli 2008 - 19:22 #17
Ok, men hold dig fra bitComet og den slags programmer, de giver kun problemer :-)