Avatar billede Jegvan Praktikant
03. juli 2008 - 23:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook synkroniserer hele tiden

Hej Eksperter,

Mit Outlook 2007 synkroniserer hele tiden, dvs det lille ikon med de 2 breve i højre hjørne, står og vibrerer konstant. Jeg kan se i Joblisten at Outlook en gang imellem bruger op til 50% af CPU´en, hvilke gør at Outlook en gang imellem ikke svarer og er frosset i op til flere minutter ad gangen.

Jeg har prøvet at geninstallere Office pakken, men det hjalp ikke.

Jeg har også forsøgt at google problemet, men ikke med et brugtbart resultat. Kan nogle hjælpe mig?

Tak på forhånd.

Jegvan
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2008 - 16:53 #1
Jeg tror problemer kan ligge på exchange serveren hvor der kunne ligge noget mail der er koruptet og som derfor blokkerer. Du klan prøve følgende.

hvis du har adgang til serveren så iværksæt noget exchange vedligeholdelse af denne, herunder offline defragmentering af diskene med efterfølgende komprimering

hvis du har mulighed for det så log på din mail med web mail og slet evt mails der står og hænger.

kør vedligeholdelse af din outlook. Du kan bl.a. kompirmerer dine mailfiler det hjælper nogle gange
Avatar billede Jegvan Praktikant
07. september 2008 - 01:56 #2
Undskyld det sene svar, jeg prøvede at chekke med webmail, der var ikke noget der "hang".

Problemet er løst, da jeg fik en virus, tror jeg på min pc og valgte at geninstallere Vista og indtil videre kører Outlook som det skal.

Bufferzone får alle point, for sit forsøg på at hjælpe, tak :o)