Avatar billede aknot Nybegynder
03. juli 2008 - 00:03 Der er 5 kommentarer

Mit outlook er gået ned, kan ikke reparer med cd,

Mit outlook er gået ned og jeg har forsøgt at køre en repear men den virkede ikke :-(

Den skriver: Microsoft Office outlook kan ikke startes.outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes. severen ikke tilgængelig. kontakt admin., hvis tildstanden fortsætter.

Jeg har prøvet at lede efter svar, og fandt dette http://www.eksperten.dk/spm/832825 med det virkede heller ikke

er det en anden måde det kan lade sig gøre på  ??

Hilsen AKNOT
Avatar billede aknot Nybegynder
03. juli 2008 - 00:13 #1
det jeg entlig vil er at få min kontakt personer og mails ud skidt med at jeg skal installerer igen bare jeg kan få det ud sorry det glemte jeg hvist
03. juli 2008 - 06:54 #2
Søg efter *.PST fil/filer. Deri ligge alt info...
(Vælg også skjulte/system mapper/filer)
Avatar billede aknot Nybegynder
28. juli 2008 - 21:44 #4
takker folkens
28. juli 2008 - 21:59 #5