Avatar billede imran Nybegynder
02. juli 2008 - 20:06 Der er 1 løsning

Bluetooth synkronisering mellem to forskellige telefoner

Hej Eksperter

Jeg har en samsung SGH-E730 telefon, men har fornylig købt en Nokia 6500 i stedet. Problemet er at jeg gerne vil have min kontakter ud fra samsungen. Jeg synes det tager for lang tid at sende én kontakt ad gangen! Og hvis jeg først hiver kontakter ind via samsung pc-studio til pc´en kan de jo ikke "skrives" til nokiaen i stedet?? Jeg har prøvet at kigge på zyb.com.com men min samsung model understøttes ikke:-(

Kort sagt: Hvordan får jeg mine dataer fra Samsungen over til Nokiaen på en nem og hurtig måde??
Avatar billede imran Nybegynder
20. juli 2008 - 23:25 #1
Jeg lukker...