Avatar billede webber89 Nybegynder
02. juli 2008 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

includere flere sider

hej er der en måde hvorpå man kan opnå samme effekt som med include fra php hvor man kan have data i en fil også includere den på alle ens sider. er der en måde man kan gøre det på med html eller lignende?
Avatar billede keysersoze Guru
02. juli 2008 - 16:57 #1
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2008 - 17:03 #2
Hvis det skal ske i klienten kan man lave det med javascript-filer (men det er nemt, hvis man bruge forældet js, men en del mere krævende at lave nutidig og valid kode !-)
Avatar billede webber89 Nybegynder
02. juli 2008 - 17:11 #3
nåre ja selvfølelig hehe tak til jer begge vil nok bare bruge lidt javascript her men roenving hvis du også smidder et svar kan du også få point
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2008 - 17:17 #4
Oki '-)
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2008 - 18:16 #5
-- og tak for point ;~}