Avatar billede _luge_ Nybegynder
22. juni 2001 - 09:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sætte billede i databse

Er der nogle kloge hoveder, der kan svare mig på, hvordan man sætter et billede i en database?
Det skal laves som et VBscript.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
22. juni 2001 - 10:08 #1
Jeg kan varmt anbefale komponenten ASP-upload, der gør det let at uploade billeder. http://www.aspupload.com/
Avatar billede jkjaers Nybegynder
22. juni 2001 - 10:15 #2
Kig evt. på manualen: http://www.aspupload.com/Manual.htm
Avatar billede _luge_ Nybegynder
22. juni 2001 - 10:47 #3
Hvordan laver jeg det i et VBScript, som ikke skal køre fra en hjemmeside, men blot tage et billede og sætte et billede ind i en database?
Avatar billede jkjaers Nybegynder
22. juni 2001 - 10:49 #4
Der må jeg nok være dig svar skyldig. Hvorfor ønsker du en sådan løsning?
Avatar billede _luge_ Nybegynder
22. juni 2001 - 10:55 #5
For at det skal køres som en batch-kørsel hver aften. VBScript er hurtigt, enkelt, og fylder ikke meget..
Avatar billede jkjaers Nybegynder
22. juni 2001 - 10:56 #6
OK, kan som sagt desværre ikke hjælpe.
Avatar billede _luge_ Nybegynder
24. september 2001 - 08:09 #7
Oki